Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik neem aan dat de media player in OpenPli standaard overgenomen is. Uitgaande van deze aanname......

Is er ergens een handleiding van deze mediaspeler die ik gebruik voor het afspelen van opnamen. Persoonlijk heb ik altijd ruzie met dit software onderdeel en dat wil ik nu verhelpen door eens een keer iets te gaan lezen.

Weet iemand waar ik deze informatie kan vinden voor deze functionaliteit ?

Alvast bedankt

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen

+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Geplaatst:

Het knoppie help vertelt al een heleboel.

Dreambox DM8000SSCC Rev 1.3 2010 + 500GB Maxtor Diamondmax

Philips Cineos 42PFL9703D/10, AC Ryan Mini, Yamaha RX-V667 + Canton Movie 125 MX, PS3, wat spaarlampen en een deurbel

Geplaatst:
Origineel bericht van: MySat
...die ik gebruik voor het afspelen van opnamen.

Voor het afspelen van filmbestanden kun je de MediaPlayer maar beter vermijden. Gebruik de opnamelijst onder de Video/PVR knop daarvoor, die werkt een stuk intuitiever.
Gast Jeroensky
Geplaatst:

Die mediaplayer mag wel een optie hebben scan & play.

heb je wel eens geprobeert om iets simpels als audio Cd af te spelen.

Mijn god, navigeren naar DVD drive(prima) maar dan alle nummers een voor een in playlist gaan zetten(pfff), voor je kan afspelen.

Als die player nou gewoon optie heeft scan & play (DVD) drive.

• Beheerder
Geplaatst:
Origineel bericht van: MiLo
Voor het afspelen van filmbestanden kun je de MediaPlayer maar beter vermijden. Gebruik de opnamelijst onder de Video/PVR knop daarvoor, die werkt een stuk intuitiever.

Prima tip, maar helaas als je HDTV bestanden afspeelt via de opnamelijst, is daar uiteindelijk dezelfde player voor verantwoordelijk en ook dan zuigt het spoelen.

Als ik een MKV terug spoel met de nummertoetsen, gaat hij vooruit, spoel je vooruit, eveneens vooruit. Terugspoelen is dus helemaal niet mogelijk.

De vraag was of er een handleiding is, maar die is er niet.

Tip: Om van de lijst, naar de afspeellijst te komen, kan je de Boeket knop op je afstandsbiening gebruiken. Echt handig werkt die mediaplayer idd niet.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik heb ook nooit begrepen waarom er een afspeellijst is. Speel gewoon af wat ik aanklik. Denk dat Dream maar een voorbeeld moet nemen aan de WD TV HD mediaplayer layout.

Dreambox DM8000SSCC Rev 1.3 2010 + 500GB Maxtor Diamondmax

Philips Cineos 42PFL9703D/10, AC Ryan Mini, Yamaha RX-V667 + Canton Movie 125 MX, PS3, wat spaarlampen en een deurbel

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen