hiskie Geplaatst: 15 juli 2010 Geplaatst: 15 juli 2010 hallo heb een twin lnb met 2 kabels lopen naar schotel die mijn twintuner voeden werkt perfeckt. maar nu wil ik eigenlijk nog 3 tuners op zelfde twin lnb aansluiten .via een speciale splitter werkt, dat 2xlnb in en 5 uitgangen. mijn probleem is ik kan geen kabels meer trekken naar de schotel (bouwkundig lastig) deze gaan via de meterkast naar tv,en alle andere kabels voor de tv komen ook uit in meterkast dus als daar nu een splitter kan plaatsen zou dat geweldig zijn. welke type splitter zou ik daar het best voor kunnen gebruiken alvast bedankt hiskie
Alex1970 Geplaatst: 15 juli 2010 Geplaatst: 15 juli 2010 Wil je tegelijk op al die 5 tuners naar verschillende zenders kijken/opnemen? Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
satencom Geplaatst: 16 juli 2010 Geplaatst: 16 juli 2010 zo zou je het kunnen doen, je zet op de schotel een Quatro lnb en je trekt de oude antenne kabel uit de buis en in beide buizen en nieuwe kabel treken twin satellietcoax Belden H-121 Twinsatellietkabel 5 mm ,dus de totale dikte is 1cm en in de meter kast een multiswitch 5 x 8 of deze ik denk dat ze te dik zijn Coaxkabel KH 10-100 RL 4 Kabel 15mm Coaxkabel KH 11-100 RL 4 Kabel 17mm. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
hiskie Geplaatst: 18 juli 2010 Auteur Geplaatst: 18 juli 2010 heb 2 dubbele tunners met hd dus en nog 1 gewone, in princiepe wil ik ze alle 5 gebruiken maar dat zal nooit alle 5 tegelijk zijn natuurlijk. maar heb dus wel een quatro lnb nodig begrijp ik ik had gehoopt dat het ook met een twin lnb kon. ik zal even naar die speciaale twin kabel kijken hoop dat deze van goede kwalieteit is. heb wel 2 x3/4 buis naar installatie toe maar daar zitten natuurlijk ook bochten in. gr hisse
satencom Geplaatst: 18 juli 2010 Geplaatst: 18 juli 2010 als je geen gebruik maakt van een multiswitch dan kun je ook een Quad lnb nemen maar dan heb je maar vier aan sluitingen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
cookie monster Geplaatst: 18 juli 2010 Geplaatst: 18 juli 2010 Origineel bericht van: hiskie heb 2 dubbele tunners met hd dus en nog 1 gewone, in princiepe wil ik ze alle 5 gebruiken maar dat zal nooit alle 5 tegelijk zijn natuurlijk. Octo LNB Klik da pic (vergrotinng): C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen