Puch Geplaatst: 18 juli 2010 Geplaatst: 18 juli 2010 Heel simpel op te lossen. Vraag aan vrienden/kennissen wie nog een win xp home cd heeft (sp1 of sp2). Daarmee kan u probleemloos windows xp home installeren Gebruik de registratie code die normaal ergens op uw pc is aangebracht om windows te registreren. Doe alle updates Of Vraag aan vrienden/kennissen wie nog een win xp home cd heeft (sp1 of sp2). Download nlite Download xp Service pack 3 Maak met nlite een eigen cd op basis van de originele cd maar met service pack 3 geïntegreerd. Hoe één en ander werkt met nlite vind je hier hier Gebruik de registratie code die normaal ergens op uw pc is aangebracht om windows te registreren. Doe de rest van de updates iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
ronaldsl Geplaatst: 19 juli 2010 Auteur Geplaatst: 19 juli 2010 Ik heb nu een Home CD met SP3. Hij geeft de R optie wel aan, maar verder helaas niets.........
Puch Geplaatst: 20 juli 2010 Geplaatst: 20 juli 2010 Origineel bericht van: ronaldsl Hij geeft de R optie wel aan, maar verder helaas niets......... Bedoel je dat hij niet repareert? Of kan je niet installeren? btw, die reparatie is sowieso toch maar een lapmiddel. Opnieuw installeren is veel beter en dan heb je meteen ook een fris systeem. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
ronaldsl Geplaatst: 20 juli 2010 Auteur Geplaatst: 20 juli 2010 NA het indrukken van R gebeurt er verder niets..... Ik weet ook wel dat een frisse installatie het beste en het minst langdurige is, maar dan denk ik dat mijn zwager veel kwijt is, oa al zijn emails etc. Er moet toch een manier zijn .................
winwiz Geplaatst: 20 juli 2010 Geplaatst: 20 juli 2010 Origineel bericht van: ronaldsl NA het indrukken van R gebeurt er verder niets..... Ik weet ook wel dat een frisse installatie het beste en het minst langdurige is, maar dan denk ik dat mijn zwager veel kwijt is, oa al zijn emails etc. Er moet toch een manier zijn ................. Als het daar om gaat zou je bijvoorbeeld met een ubuntu opstartschijf je data van de hardisk af kunnen kopiëren.. Of gebruik Bartpe (gebruik google) Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast gladys Geplaatst: 20 juli 2010 Geplaatst: 20 juli 2010 Heb iets soortgelijks gehad. XP wilde niet doorstarten. Image (die had ik dus wel) terug gezet. Zelfde probleem. Met de installatie CD in Recovery modus geen R kunnen krijgen. Van alles op internet gezocht en geprobeerd. Niets dus. Uiteindelijk de HD in een andere PC met HDD Regenerator 1.71 bootable laten afzoeken. En ja hoor, rotte sectors in het opstartdeel van XP. HDD Regenerator kon de sectors ook repareren maar ik heb het 1e stuk van de schijf d.m.v. Partition Magic laten overslaan. Sindsdien geen last meer. Misschien een idee voor jou om de harde schijf te onderzoeken. Je kunt overigens via een andere computer makkelijk een backup maken van de e-mail, bladwijzers van firefox etc.
Puch Geplaatst: 21 juli 2010 Geplaatst: 21 juli 2010 Zoals winwiz aangeeft, eender welke linux live cd gebruiken om je bestanden te kopiëren of je haalt de hdd uit de pc, hangt hem in een andere pc en kopieer de data. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
ronaldsl Geplaatst: 26 juli 2010 Auteur Geplaatst: 26 juli 2010 Schijf idd in andere PC gehangen als slave en laten controleren. Nu weer alles oke met de schijf, hij start weer gewoon op. dank voor alle input. Ronald
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen