Gast elharrach Geplaatst: 16 juli 2010 Geplaatst: 16 juli 2010 Ik weet niet waar ik moet zijn SVP HELP. ik heb een abonement bij canladigitaal and geprobeert mijn smarcard te reactiveren zonder succes. Ik heb CD service gebeld card is ok dus nog een uurtje op SB6 en dat moet lukken helaas niet. Nogmaals naar CD gebeld proberen ok nog geen beld CD zegt moet u een goedgekeurd ontvangen kopen ik heb zelf een Clarktech 2100 tot nu toe geen problemen gehad en op eens moet ik een nieuw kopen kan toch niet Ik heb de card geprobeerd bij een vriend met Dream box en op een Maxplus ook geen beeld Wat moet ik doen PLEASE HELP
1pm Geplaatst: 16 juli 2010 Geplaatst: 16 juli 2010 wat voor een kaart seca 2 seca 3 ? vertel eens wat meer Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Gerard 76 Geplaatst: 16 juli 2010 Geplaatst: 16 juli 2010 Heb je een oranje kaart? Geef aub iets meer info zodat we je beter kunnen helpen.
Gast elharrach Geplaatst: 16 juli 2010 Geplaatst: 16 juli 2010 sorry ik heb niet zoveel verstand van maar is een orange kaart seca 2 of 3 weet ik niet please help BVD Groetjes Elharrach
vGnp Geplaatst: 16 juli 2010 Geplaatst: 16 juli 2010 Heb je het ook al via de website geprobeerd? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast elharrach Geplaatst: 16 juli 2010 Geplaatst: 16 juli 2010 ja via de website geprobeerd WEGENS TECHNISCHE OF ADMINISTRATIEF KAN HELAS JOU SMAART KAART NIET REACTIVEREN ZEGT DE WEBSITE. Dus ik heb CD gebeld 3 x Smaart Kaart is valid betaling is binnen Probleem bij ontvanger dus u moet een nieuw receiver kopen zeggen ze.(receiver moet Mediacart 3 ondersteunen) En tot voor 3 weken geleden geen probleem gehad met mijn Clarktech 2100 en gedurend bijna 3 jaar) Please help Elharrac
1pm Geplaatst: 16 juli 2010 Geplaatst: 16 juli 2010 Dan klopt iets niet met je kaart als je die niet gereactiveerd krijgt zeker als je em in andere ontvangers getest hebt . Kan je de info van de kaart zien ecm emm ? 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Gast aart44 Geplaatst: 16 juli 2010 Geplaatst: 16 juli 2010 Heb je de laatste software er in staan en heb je een nulmodemkabel om eventueel de soft er in te zetten?? Zo ja kun je op deze site de juiste soft vinden dan moet je kaart met de chip naar beneden er in zet hem op een NED1 of SBS6 en dan zou het moeten lukken en krijg je gewoon een update op je kaart.
Gast elharrach Geplaatst: 16 juli 2010 Geplaatst: 16 juli 2010 Ok ik ben niet thuis morgen zou het proberen Bedankt en groetjes Elharrach
jdelamain Geplaatst: 17 juli 2010 Geplaatst: 17 juli 2010 ja via de website geprobeerd WEGENS TECHNISCHE OF ADMINISTRATIEF KAN HELAS JOU SMAART KAART NIET REACTIVEREN ZEGT DE WEBSITE. Als ik jouw was zou ik CD nog maar eens bellen want er is wel degelijk iets met de betaling van het abo als je deze melding krijgt.
Gast elharrach Geplaatst: 5 augustus 2010 Geplaatst: 5 augustus 2010 hallo allemaal, Hier ben ik weer. ik heb de nieuwe software er in gezet en alles is gelukt. Prima! bedankt allemaal en veel succes verder! Greetz Elharrach
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen