Ga naar inhoud

Heractiveren smartcard canal digitaal gaat niet goed.

Aanbevolen berichten

Gast elharrach
Geplaatst:

Ik weet niet waar ik moet zijn SVP HELP.

ik heb een abonement bij canladigitaal and geprobeert mijn smarcard te reactiveren zonder succes.

Ik heb CD service gebeld card is ok dus nog een uurtje op SB6 en dat moet lukken helaas niet. Nogmaals naar CD gebeld proberen ok nog geen beld CD zegt moet u een goedgekeurd ontvangen kopen ik heb zelf een Clarktech 2100 tot nu toe geen problemen gehad en op eens moet ik een nieuw kopen kan toch niet Ik heb de card geprobeerd bij een vriend met Dream box en op een Maxplus ook geen beeld

Wat moet ik doen PLEASE HELP

Gast elharrach
Geplaatst:

sorry ik heb niet zoveel verstand van maar is een orange kaart seca 2 of 3 weet ik niet

please help

BVD

Groetjes

Elharrach

Gast elharrach
Geplaatst:

ja via de website geprobeerd

WEGENS TECHNISCHE OF ADMINISTRATIEF KAN HELAS JOU SMAART KAART NIET REACTIVEREN ZEGT DE WEBSITE.

Dus ik heb CD gebeld 3 x Smaart Kaart is valid betaling is binnen Probleem bij ontvanger dus u moet een nieuw receiver kopen zeggen ze.(receiver moet Mediacart 3 ondersteunen)

En tot voor 3 weken geleden geen probleem gehad met mijn Clarktech 2100 en gedurend bijna 3 jaar)

Please help

Elharrac

Geplaatst:

Dan klopt iets niet met je kaart als je die niet gereactiveerd krijgt zeker als je em in andere ontvangers getest hebt .

Kan je de info van de kaart zien ecm emm ?

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Geplaatst:

Heb je de laatste software er in staan en heb je een nulmodemkabel om eventueel de soft er in te zetten??

Zo ja kun je op deze site de juiste soft vinden dan moet je kaart met de chip naar beneden er in zet hem op een NED1 of SBS6 en dan zou het moeten lukken en krijg je gewoon een update op je kaart. laugh

Gast elharrach
Geplaatst:

Ok ik ben niet thuis morgen zou het proberen

Bedankt en groetjes

Elharrach

Geplaatst:
ja via de website geprobeerd

WEGENS TECHNISCHE OF ADMINISTRATIEF KAN HELAS JOU SMAART KAART NIET REACTIVEREN ZEGT DE WEBSITE.

Als ik jouw was zou ik CD nog maar eens bellen want er is wel degelijk iets met de betaling van het abo als je deze melding krijgt.

• 3 weken later...
Geplaatst:

hallo allemaal,

Hier ben ik weer.

ik heb de nieuwe software er in gezet en alles is gelukt. Prima!

bedankt allemaal en veel succes verder!

laugh

Greetz

Elharrach

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen