Hoax Geplaatst: 16 juli 2010 Geplaatst: 16 juli 2010 Ik heb wat zitten experimenteren met cardsharing (uiteraard alleen thuis). Leek goed te werken maar ik wou toch maar weer gewoon mn normale smartcard gebruiken ipv een server te gebruiken. Maar nu blijven dus alle normale canaldigitaal zenders gecodeerd terwijl deze het eerder wel deden ook als de server uitstond viel de VU altijd vanzelf weer terug op de smartcard maar ik krijg het nu niet meer voor elkaar.. Heb al meedere malen de VU opnieuw opgestart maar lijkt niet te helpen. Het lijkt wel of de VU dus nu alleen nog maar beeld wil geven als de server draait. Heb CCcam niet uitgezet en ook het kaartje zit er goed in dus daar ligt het niet aan. Hoe los ik dit op? Alvast bedankt voor jullie hulp
Creatura Geplaatst: 16 juli 2010 Geplaatst: 16 juli 2010 en wat heb je veranderd in cccam.cfg?? VU+ Duo - OpenPli 4.0 - VU+ Solo - OpenPli 4.0 TeVii DVB-S2 - MyTheatre - DVB DreamWavefrontier T90 (0,8W - 28,5E) - Triax 88(30W) - 2x EMP 168-w V2
Hoax Geplaatst: 17 juli 2010 Auteur Geplaatst: 17 juli 2010 heb niks vreemds met de cfg gedaan .. ondertussen doet de VU t dus weer terwijl ik niks gefixed heb, heeft t hiervoor ook altijd goed gedaan dus heb geen idee wat er aan de hand is of was.. hij lijkt een eigen leventje te hebben met waar die vandaag wel of geen zin in heeft
satvet Geplaatst: 19 juli 2010 Geplaatst: 19 juli 2010 Origineel bericht van: Hoax Ik heb wat zitten experimenteren met cardsharing (uiteraard alleen thuis). Leek goed te werken maar ik wou toch maar weer gewoon m'n normale smartcard gebruiken ipv een server te gebruiken. Alvast bedankt voor jullie hulp Hoe share jij dan -alleen in huis- ZONDER dat kaartje te gebruiken?
Aanbevolen berichten