sidecar Geplaatst: 25 juli 2002 Geplaatst: 25 juli 2002 Weet iemand of en hoe je internet sharing tot stand brengt met 2 of meerdere computers, met een techno trend kaart? ik krijg het maar niet voor elkaar om mijn netwerk kaart, op het zelfde netwerk te krijgen als mijn techno kaart. telkens loopt één van de 2 vast. Technotrend DVB-S2300, VDR
Gast Geplaatst: 28 juli 2002 Geplaatst: 28 juli 2002 Ligt eraan wat je met je DVB-s wilt , Voor i-net zijn er router proggies en voor sat-tv ook vnc applicaties (progdvb) waarmee je "remote" ermee kan spelen.
sidecar Geplaatst: 10 augustus 2002 Auteur Geplaatst: 10 augustus 2002 Ik heb al verschillende programma's geprobeerd voor internet sharring, Als ik bv "Router IP" gebruik dan komt er geen data binnen omdat de satellite-proxy van bysky indeweg zit, en als ik "Router IP" eerder start dan krijgt de satellite-proxy van bysky geen data meer binnen omdat "Router IP" ervoor zit. Mischien doe ik iets niet goed met "Router IP"? Technotrend DVB-S2300, VDR
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen