sens Geplaatst: 16 juli 2010 Geplaatst: 16 juli 2010 Ik flash mijn DM800HD via de browser op mijn computer. Je krijgt dan via het schermpje van de DM800HD welke ip-adres de box heeft gekregen van de DHCP-server. Die gaat prima en zonder problemen. Maar als je op deze manier wilt flashen met een DM500HD, die geen schermpje heeft, is het dan wel mogelijk op deze manier? dreambox 500HD - dreambox 800 HDse - visiosat bi-satellite (4 lnb's)- 2 x spaun diseqc 2.0 switch 4/1
mteam Geplaatst: 17 juli 2010 Geplaatst: 17 juli 2010 Dat is de enige goeie manier. 500 HD aanzetten met de knop achteraan terwijl je de knop vooraan ingedrukt houdt. Zelfde als bij de 800 HD. Tik in je browser het ip adres van je router en kijk welke het laatste door dhcp toegekende adres is. Dat is het adres van je 500 HD. groetjes Danny
sens Geplaatst: 17 juli 2010 Auteur Geplaatst: 17 juli 2010 Dat gaat me zeker lukken. Hartelijke dank voor de tip. dreambox 500HD - dreambox 800 HDse - visiosat bi-satellite (4 lnb's)- 2 x spaun diseqc 2.0 switch 4/1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen