SnijdeA Geplaatst: 26 augustus 2010 Geplaatst: 26 augustus 2010 Origineel bericht van: metoo als je er niets van gemerkt hebt, heb jij de trashcan optie waarschijnlijk uitgeschakeld, want met die optie aan merk je helemaal niets van het deleten. Die heb ik wel ontdekt hoor, maar dat geldt toch niet voor de timeshift files ? Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Apple740 Geplaatst: 26 augustus 2010 Geplaatst: 26 augustus 2010 Het trage deleten van een timeshift is bij mij ook ontstaan sinds de laatste kernelupdate van een paar maanden terug. Gek genoeg heb ik het probleem alleen op de 8000. De 800 heeft er geen last van. Trashcan aan- of uitzetten helpt niets. (wat me ook logisch lijkt gezien dit voor opnames bedoeld is, niet voor timeshifts)
Sigma Geplaatst: 26 augustus 2010 Geplaatst: 26 augustus 2010 Origineel bericht van: Apple740 Het trage deleten van een timeshift is bij mij ook ontstaan sinds de laatste kernelupdate van een paar maanden terug. Gek genoeg heb ik het probleem alleen op de 8000. heb hier nergens last van vind dit heeeel vreemd. Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
SnijdeA Geplaatst: 27 augustus 2010 Geplaatst: 27 augustus 2010 Origineel bericht van: Sigma Origineel bericht van: Apple740 Het trage deleten van een timeshift is bij mij ook ontstaan sinds de laatste kernelupdate van een paar maanden terug. Gek genoeg heb ik het probleem alleen op de 8000. heb hier nergens last van vind dit heeeel vreemd. Kijk maar eens een uur of 2-3 naar 1 en dezelfde zender, dan heb je een vrij grote timeshift buffer, dan zap je naar een nieuwe zender, dan krijg je een pauze van rond de 5 seconden voor je box es een keer verder gaat. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Sigma Geplaatst: 27 augustus 2010 Geplaatst: 27 augustus 2010 zoals ik al schreef ik heb er geen last van! Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Apple740 Geplaatst: 27 augustus 2010 Geplaatst: 27 augustus 2010 Origineel bericht van: SnijdeA Kijk maar eens een uur of 2-3 naar 1 en dezelfde zender, dan heb je een vrij grote timeshift buffer, dan zap je naar een nieuwe zender, dan krijg je een pauze van rond de 5 seconden voor je box es een keer verder gaat. Die 5 seconde heb ik al bij kortere time-shifts, vanaf pak 'm beet 15 minuten. Bij lange time-shifts van zeg 2 uur loopt de delete tijd op tot 10 seconde. Ik heb vanmorgen de harde schijf (500GB) eens geformatteerd en OpenPli opnieuw geflashed, maar het probleem blijft. En nogmaals, op de 800 heb ik nergens last van, het is alleen de 8000. Schiet mij maar in een condoom.
Sigma Geplaatst: 27 augustus 2010 Geplaatst: 27 augustus 2010 wat heeft het nu eigelijk met dit onderwerp te maken. het probleem wat jullie hebben heeft volgens mij niets met dit te maken:Opnames bewaren en harddisk formatteren nog maals hier werkt het Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
SnijdeA Geplaatst: 27 augustus 2010 Geplaatst: 27 augustus 2010 Origineel bericht van: Sigma zoals ik al schreef ik heb er geen last van! Tussen 14:44 en 15:35 heb jij geen timeshift buffer van 2 uur getest ;-) Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
SnijdeA Geplaatst: 27 augustus 2010 Geplaatst: 27 augustus 2010 Origineel bericht van: Sigma wat heeft het nu eigelijk met dit onderwerp te maken. het probleem wat jullie hebben heeft volgens mij niets met dit te maken:Opnames bewaren en harddisk formatteren nog maals hier werkt het Dat ga ik je uitleggen. Ik heb elders een vraag gesteld over dat trage deleten. Advies was : Save je opnames elders en formatteer je harddisk. Het heeft er dus wel mee te maken. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
SnijdeA Geplaatst: 27 augustus 2010 Geplaatst: 27 augustus 2010 Origineel bericht van: Apple740 Origineel bericht van: SnijdeA Kijk maar eens een uur of 2-3 naar 1 en dezelfde zender, dan heb je een vrij grote timeshift buffer, dan zap je naar een nieuwe zender, dan krijg je een pauze van rond de 5 seconden voor je box es een keer verder gaat. Die 5 seconde heb ik al bij kortere time-shifts, vanaf pak 'm beet 15 minuten. Bij lange time-shifts van zeg 2 uur loopt de delete tijd op tot 10 seconde. Ik heb vanmorgen de harde schijf (500GB) eens geformatteerd en OpenPli opnieuw geflashed, maar het probleem blijft. En nogmaals, op de 800 heb ik nergens last van, het is alleen de 8000. Schiet mij maar in een condoom. En met de vorige kernel had je nergens last van ? Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen