Gerard 76 Geplaatst: 17 juli 2010 Geplaatst: 17 juli 2010 Ik denk dat het de TS niks scheelt of een image nu open of closed source is. Hij wil gewoon een gebruiksvriendelijke image. We dwalen behoorlijk af De TS moet gewoon zelf uitproberen wat hij het beste vindt. Net als eerder genoemd is het een kwestie van smaak.
Marco275 Geplaatst: 17 juli 2010 Geplaatst: 17 juli 2010 Pfff.. weer zo'n windows basher.. dan draai jij toch lekker Linux. Dat ik trouwens ook kwetsbaar, alleen minder interessant voor virusschrijvers.
Gast Jeroensky Geplaatst: 18 juli 2010 Geplaatst: 18 juli 2010 Origineel bericht van: Marco275 Pfff.. weer zo'n windows basher.. dan draai jij toch lekker Linux. Dat ik trouwens ook kwetsbaar, alleen minder interessant voor virusschrijvers. Hoezo bashen, het zijn gewoon feiten. Ik draai ook Linux ja zouden meerderen moeten doen, als ze efficient en veilig willen werken.(unix like - OSX-Solaris-BSD-Linux-etc.etc.- gebruiken ipv windows) Er zijn nogal wat Microsft evangelisten die niet tegen de feiten kunnen. En dat maakt ze blind. Maar ja ze kiezen zelf voor hun "gebruikers" problemen. Ik bash niet, ik noem feiten. Back on topic (hee Dreambox draait Linux hahaha)
Gast MiLo Geplaatst: 18 juli 2010 Geplaatst: 18 juli 2010 Origineel bericht van: Jeroensky Hoezo bashen, het zijn gewoon feiten. En de aarde is ook plat. Dat is net zo'n vaststaand feit als die "feiten" van jou. Om je even uit te leggen, ik draai geen virusscanner, mijn registry loopt niet vol, de laatste defrag die ik draaide was in de vorige eeuw, enzovoorts. Deze PC staat al jaren elke werkdag zo'n 10 uur aan. Weinig mis met Windows.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen