Busje komt zo Geplaatst: 18 juli 2010 Auteur Geplaatst: 18 juli 2010 Ik heb de test gedaan en mijn systeem is geschikt bevonden op enkele softwaretoepassingen na (niet zo belangrijk). Ik kan de software met forse korting krijgen via een groot bedrijf (officiele licentie), dus daarom overweeg ik deze update. Mijn PC werkt nog perfect, dus ik zie geen reden om het systeem (hardware) zelf te upgraden. Ik begreep overigens van een kennis dat de ondersteuning voor XP over niet al te lange tijd zal worden beeindigd (de ondersteuning voor SP2 is inmiddels beeindigd). Ik gebruik mijn systeem (eigelijk systemen, want ik heb twee nagenoeg identieke systemen naast elkaar draaien) voor mijn (bedrijfs-)administratie, internet en nieuwsgroepen. Zo lang dit naar behoren werkt, vind ik een software-update alleen voldoende. Gr. Remi .
Puch Geplaatst: 18 juli 2010 Geplaatst: 18 juli 2010 Veel succes me de upgrade iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
winwiz Geplaatst: 19 juli 2010 Geplaatst: 19 juli 2010 houdt ons op de hoogte. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 19 juli 2010 Geplaatst: 19 juli 2010 Citaat: Ik gebruik mijn systeem (eigelijk systemen, want ik heb twee nagenoeg identieke systemen naast elkaar draaien) voor mijn (bedrijfs-)administratie, internet en nieuwsgroepen. Is dat niet een beetje "overkill" voor die paar simpele applications? Ik zou het mooi laten voor wat het is. Hoe zeggen ze ook al weer? "Never touch a running system?" Ik wil je niet ontmoedigen hoor... "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Busje komt zo Geplaatst: 19 juli 2010 Auteur Geplaatst: 19 juli 2010 Je moet dat nieuwsgroep lezen als surfen (FTD), downloaden en branden. Als ik dat allemaal tegelijk doe, wordt het systeem erg traag. Daarom werk ik met een tweede systeem ernaast. Met een modernere PC zou dat waarschijnlijk allemaal met een PC lukken, maar voorlopig doe ik het nog even met deze "oudjes". En als bovendien binnen afzienbare tijd de support van XP gaat verdwijnen, moet ik toch wat met mijn OS. Ik weet alleen niet wanneer dat gaat gebeuren. .
winwiz Geplaatst: 19 juli 2010 Geplaatst: 19 juli 2010 2014 ofzo... maar win7 werk wel een stuk fijner maar je moet wel even wennen als je xp gewoon bent. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast aart44 Geplaatst: 19 juli 2010 Geplaatst: 19 juli 2010 Origineel bericht van: Busje komt zo En als bovendien binnen afzienbare tijd de support van XP gaat verdwijnen, moet ik toch wat met mijn OS. Ik weet alleen niet wanneer dat gaat gebeuren. Niet gelijk morgen pas in 2014 de support voor XP met SP2 verdwijnt wel,http://www.microsoft.com/netherlands/windows/products/windowsxp/future_prod.mspx
Busje komt zo Geplaatst: 20 juli 2010 Auteur Geplaatst: 20 juli 2010 Origineel bericht van: aart44 Origineel bericht van: Busje komt zo En als bovendien binnen afzienbare tijd de support van XP gaat verdwijnen, moet ik toch wat met mijn OS. Ik weet alleen niet wanneer dat gaat gebeuren. Niet gelijk morgen pas in 2014 de support voor XP met SP2 verdwijnt wel,http://www.microsoft.com/netherlands/windows/products/windowsxp/future_prod.mspx Oh, ik begreep dat dat al ergens volgend jaar zou gaan gebeuren. Nou ja, ik zal er in ieder geval over nadenken. .
iemand Geplaatst: 21 juli 2010 Geplaatst: 21 juli 2010 Maar XP heeft al SP3, dus hoe zit het daar dan mee qua ondersteuning ? gr. Erik
winwiz Geplaatst: 21 juli 2010 Geplaatst: 21 juli 2010 Origineel bericht van: iemand Maar XP heeft al SP3, dus hoe zit het daar dan mee qua ondersteuning ? zoals boven vermeldt... 2014 Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
winwiz Geplaatst: 21 juli 2010 Geplaatst: 21 juli 2010 toevallig vandaag op hardware info: Microsoft wil Windows XP-gebruikers er aan herinneren dat vanaf nu Service Pack 2 (SP2) niet meer wordt ondersteund. Dit houdt in dat je als SP2 gebruiker geen beveiligingsupdates meer zult ontvangen en derhalve meer risico's kunt lopen om virussen, spyware en andere schadelijke software op je computer te krijgen. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen