peterksr Geplaatst: 17 juli 2010 Geplaatst: 17 juli 2010 hallo, ik heb bittorent geinstaleerd en heb daar een een *.dmg in gezet en laten downloaden,maar nu kan ik niets vinden van wat ik gedownload heb. kan iemand mij zeggen waar of hoe ik de gedownloade file kan zien ? ik heb aan de programma settings niks verandert dus zal wel ergens in een map staan maar waar . gr peter 1 maal VU+ DUO +
Greatone Geplaatst: 17 juli 2010 Geplaatst: 17 juli 2010 Probeer eens in het mapje van bittorrent in je program files map op schijf :C. * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
winwiz Geplaatst: 17 juli 2010 Geplaatst: 17 juli 2010 Kijk gewoon eens in de instellingen... Daar staat meestal een verwijzing waar je downloads naar toe gaan. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
peterksr Geplaatst: 17 juli 2010 Auteur Geplaatst: 17 juli 2010 hallo, ik heb een map opgegeven en daar in staat nu file wat ik heb gedownload maar dat is ook met de extentie *.dmg hoe krijg ik nu een file waar ik iets mee kan of moet hier nog iets gebeuren ? het is een Pwnage file 14.968kb groot en wil dit graag gaan gebruiken voor de iphone maar zo heb ik er niks aan kan het niet openen. gr peter 1 maal VU+ DUO +
Gast wanderer Geplaatst: 17 juli 2010 Geplaatst: 17 juli 2010 misschien eens gogelen met zoekterm: bittorrent er staan diverse sites met uitleg oa HIER
peterksr Geplaatst: 17 juli 2010 Auteur Geplaatst: 17 juli 2010 Origineel bericht van: wanderer misschien eens gogelen met zoekterm: bittorrent er staan diverse sites met uitleg oa HIER veel gelezen maar eigenlijk niks duidelijker geworden. kan je mijn vraag eens beantwoorden die voor jou antwoord staat a.u.b. 1 maal VU+ DUO +
Beheerder Michel Geplaatst: 17 juli 2010 Beheerder Geplaatst: 17 juli 2010 Het was ook wel erg moeilijk te vinden hoor http://www.bittorrent.com/btusers/guides...ces/directories Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
winwiz Geplaatst: 17 juli 2010 Geplaatst: 17 juli 2010 ik denk niet dat je weet wat je gedownload hebt. Een .dmg bestand is bestemd voor de Mac... Klaarblijkelijk heb je die niet anders had je wel geweten wat je er mee moest doen. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
peterksr Geplaatst: 17 juli 2010 Auteur Geplaatst: 17 juli 2010 Origineel bericht van: Michel Het was ook wel erg moeilijk te vinden hoor http://www.bittorrent.com/btusers/guides...ces/directories ik heb dit doorgelezen hoor maar zie nu dat ik een mac bestand hebt gedownload en ik heb daar dus geen kaas van gegeten (heb windows) peter 1 maal VU+ DUO +
peterksr Geplaatst: 17 juli 2010 Auteur Geplaatst: 17 juli 2010 Origineel bericht van: winwiz ik denk niet dat je weet wat je gedownload hebt. Een .dmg bestand is bestemd voor de Mac... Klaarblijkelijk heb je die niet anders had je wel geweten wat je er mee moest doen. is dit dan ook in windows te downloaden dan ? ik heb alleen maar deze gevonden overal. heb ik je pm beantwoord. peter 1 maal VU+ DUO +
Sjattuh Geplaatst: 17 juli 2010 Geplaatst: 17 juli 2010 Origineel bericht van: peterksr is dit dan ook in windows te downloaden dan ? ik heb alleen maar deze gevonden overal. heb ik je pm beantwoord. peter Ja, je kan zo een beetje alles wat er digitaal bestaat via torrent en voor windows downloaden. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen