Soulman Geplaatst: 12 april 2010 Geplaatst: 12 april 2010 Iemand die weet waar en hoe ik dit kan instellen (als het al kan)? Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
Catastrofus Geplaatst: 12 april 2010 Geplaatst: 12 april 2010 Ergens in de diverse runlevels van een dm? Als je dit echt wil, wat ik me niet kan voorstellen, moet ik een onderzoekje starten... BTW: Google is your friend in this matter. Gert. Origineel bericht van: Soulman Iemand die weet waar en hoe ik dit kan instellen (als het al kan)? 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Soulman Geplaatst: 12 april 2010 Auteur Geplaatst: 12 april 2010 Ik weet dat ik hier een image heb ddie dat kan, maar ben bang dat dat dan in een neutrino dbox image is. Bij de imagebouwers zelf vind ik het ook zo snel niet.... Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
milili Geplaatst: 12 april 2010 Geplaatst: 12 april 2010 handmatige oplossing is om een andere cam te selecteren, en dan in standby, maar dan moet je met opstarten eerst weer een andere cam selecteren, zou je ons een reden kunnen noemen waarom je het eigenlijk wilt ?? misschien kunnen we je dan misschien wel een andere optie aanbieden! succes Milili Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
Gast Jeroensky Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 Als je cccam langdurig gaat uit zetten, moet je ook regelmatig naar canaldigitaal site gaan om je smartcard te heractiveren. Dus waarom wil je cccam uit?
Gast MiLo Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 Makkelijk een plugin voor te maken, maar leg eerst maar eens uit wat je ermee denkt te bereiken?
satvet Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 Origineel bericht van: MiLo Makkelijk een plugin voor te maken, maar leg eerst maar eens uit wat je ermee denkt te bereiken? Enige nut lijkt mij dataverkeer te beperken op tijden dat je niet kijkt, dus .........
Littlesat Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 Dan zet je toch de box simpelweg in "deep-standby", spaar je buiten bandbreedte ook nog stroom :-D Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
satvet Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 Origineel bericht van: Littlesat Dan zet je toch de box simpelweg in "deep-standby", spaar je buiten bandbreedte ook nog stroom :-D De box kan meer functies hebben dan alleen TV kijken.
Soulman Geplaatst: 13 april 2010 Auteur Geplaatst: 13 april 2010 Origineel bericht van: Littlesat Dan zet je toch de box simpelweg in "deep-standby", spaar je buiten bandbreedte ook nog stroom :-D Dat doe ik altijd maar de box gaat naar de woonkamer verhuizen. Alleen is de boottijd van de box zo lang dat ik daar gezeur over krijg. Daarnaast is de aan/uit schakelaar slecht bereikbaar in z'n nieuwe opstelling. Dus moet de standby gebruikt gaan worden. En wat mij betreft, liefst, met de emu(s) uit. Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
Gast MiLo Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 Origineel bericht van: Soulman En wat mij betreft, liefst, met de emu(s) uit. En je hebt nog steeds niet verteld waarom je de emu uit wil hebben? (ik kan je alvast vertellen dat het energiegebruik er niet van afneemt)
Gast Mark Blomen Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 Hier ook ingesteld op Deep Sleep... Werkt Super.
aux99 Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 Origineel bericht van: MiLo Origineel bericht van: Soulman En wat mij betreft, liefst, met de emu(s) uit. En je hebt nog steeds niet verteld waarom je de emu uit wil hebben? (ik kan je alvast vertellen dat het energiegebruik er niet van afneemt) als dit een Belg is, heb ik wel een vermoeden...
Gast Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 Iemand misschien een subtiele hint waarom de emu zo nodig uit moet?
milili Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 ik word ook steeds nieuwsgieriger, klok op zijn modem/router kan ook ? toch daar de stroom er ook af dan is er thuis ook geen netwerk verkeer. ta taa de oplossing ! ???? Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
Aanbevolen berichten