Gast FransAlmere Geplaatst: 17 juli 2010 Geplaatst: 17 juli 2010 Beste mensen, Ik kan op mijn vu duo geen wmv files afspelen. Ik heb van Gstreamer de ugly plug in gestalleerd met geen resultaat. Op de site van Gstreamer gezocht maar geen oplossing gevonden. Weet een van jullie wat ik verkeerd doe. Voor de goede orde meld ik maar even dat mijn wmv files op een NAS station staan die ik via een bekabeld netwerk benader. Hoor graag of iemand van jullie de oplossing heeft Bedankt alvast
Hoax Geplaatst: 17 juli 2010 Geplaatst: 17 juli 2010 Ik heb op dit forum wel eens gevraagd of de VU wmv kon afspelen en dat was niet het geval kreeg ik toen te horen.
Gast FransAlmere Geplaatst: 17 juli 2010 Geplaatst: 17 juli 2010 Zou ik wel apart vinden want mijn Samsung TV kan het wel. Dus het is niet een echt groot probleem maar had het wel makkelijk gevonden en eerlijk gezegd ook logisch maar om eerlijk te zijn weet ik ook nog steeds niet hoe dat nu precies met rechten en codecs zit. Wacht nog even af of iemand anders een idee heeft
hemertje Geplaatst: 18 juli 2010 Geplaatst: 18 juli 2010 wmv is microsoft en wordt niet door de hardwarechips en software ondersteund... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen