kkkkk Geplaatst: 18 juli 2010 Geplaatst: 18 juli 2010 Hallo , Ik ben op zoek naar het liefste gratis prog. waar ik alle mijn audio bestanden mee maar mp3 kan opslaan , wat zijn de ervaringen ? groetjes
ReneBee Geplaatst: 18 juli 2010 Geplaatst: 18 juli 2010 Ik gebruik "Trader's little helper". Die converteert zo'n beetje alles naar alles. De MP3 conversie gebruik ik voor CDs in de auto. Er is aardig wat aan in te stellen. 't is gratis. René.
Greatone Geplaatst: 18 juli 2010 Geplaatst: 18 juli 2010 Dbpoweramp Music Converter * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Gast hummiesat Geplaatst: 18 juli 2010 Geplaatst: 18 juli 2010 Switch, ook gratis. Of Razorlame (oudje), AdvaLame...
vincent1971 Geplaatst: 18 juli 2010 Geplaatst: 18 juli 2010 Formatfactory...van alles naar alles. En is ook gratis Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
Puch Geplaatst: 19 juli 2010 Geplaatst: 19 juli 2010 Exact Audio Copy(EAC) ism lame Ript audio van een cd in zeer goede kwaliteit. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Gast skystar Geplaatst: 5 augustus 2010 Geplaatst: 5 augustus 2010 Itunes, gratis regelmatig updates en direct een goede playlist kunnen maken met veeel heeel veeel opties. Martin
Gast NewAgeMan Geplaatst: 7 augustus 2010 Geplaatst: 7 augustus 2010 Waarom gebruik je niet gewoon Windows Media Player, daar kun je alles zo in mp3 plaatsen. Maar als ik jou was zou ik kiezen voor FLAC,Window Media Audio Lossless of WAV.
Beobuddy Geplaatst: 7 augustus 2010 Geplaatst: 7 augustus 2010 Origineel bericht van: Puch Exact Audio Copy(EAC) ism lame Ript audio van een cd in zeer goede kwaliteit. Als je deze in combinatie gebruikt met de windows media encoder, dan heb je dus WMA lossless Een perfecte combinatie omdat de cd meerdere malen gescant wordt, en zo de kans fouten(hikken/spikes oid) minimaliseert. Was een vervelend klusje om het geheel draaiende te krijgen, want ik bleef er maar WAV bestanden uit krijgen die niet automatisch werden omgezet naar WMA bestanden. DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.
kkkkk Geplaatst: 13 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2010 ik weet niet hoe het werkt met itunes
Tonskidutch Geplaatst: 2 september 2010 Geplaatst: 2 september 2010 Citaat: waar ik alle mijn audio bestanden mee maar mp3 kan opslaan je geeft echter niet aan welke soort audio-bestanden 't betreft als het originele cd's betreft en je wilt deze afspelen in je netwerk op PC's en/of receiver (dm800) is de iTunes wel makkelijk en snel om dat te doen overigens maakt iTunes er m4a bestanden van die met iTunes zelf en menig andere musicplayer afgespeelt kan worden en vooral aardig voor je dm800 waarvoor je de merlinmusicplayer plugin kunt gebruiken (natuurlijk ook voor AV-receivers met ethernet aansluiting en zelfs enkele flatscreen TV's met ethernet aansluiting) als je iTunes hebt geinstalleerd en klikt recht beneden op importeren wordt je CD snel en volledig geript naar c:/mijn documenten/mijn muziek/iTunes/media dus vandaar kopieer je ze naar bijvoorbeeld je dm800 het aardige van merlinmusicplayer op dm800 is dat deze zelfs de CD covers zelve ophaalt en opslaat op hdd of mount ciao Second Life Mungo Parker
Jan Ambers Geplaatst: 2 september 2010 Geplaatst: 2 september 2010 Ik gebruik Audio Maestro, (betalend) maar als ik vb 100 wav files naar MP3 laat omzetten in één keer, heb ik wel mp3 files die te vroeg afgekapt zijn, of een begin missen... Ik weet niet of de hier aangehaalde gratis progs direkt ook in one go, een groot aantal wave files naar ander formaat kunnen omzetten?
Tonskidutch Geplaatst: 2 september 2010 Geplaatst: 2 september 2010 aan de hand van het gegeven welke audiobestanden moeten / dienen (te) worden geconverteerd vind je heel veel in de www of er nu iets beters is voor jouw jan? is een zoekstring intypen wavtomp3 ciao Second Life Mungo Parker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen