ReneBee Geplaatst: 3 september 2010 Geplaatst: 3 september 2010 @ Jan Ambers: Trader's Little Helper kan we een lijst van het ene formaat in het ander formaat converteren Nooit uitgeprobeerd hoeveel je er in de lijst kunt zetten. Ze komen dan wel allemaal in de folder terecht die je van tevoren gespecificeerd hebt. TLH is gratis. René.
Gast NewAgeMan Geplaatst: 15 september 2010 Geplaatst: 15 september 2010 Je zou natuurlijk ook bonkenc kunnen gebruiken, die zet je wav om in mp3. Bonkenc is een freeware program
grunnsat Geplaatst: 15 september 2010 Geplaatst: 15 september 2010 Origineel bericht van: kkkkk Hallo , Ik ben op zoek naar het liefste gratis prog. waar ik alle mijn audio bestanden mee maar mp3 kan opslaan , wat zijn de ervaringen ? groetjes Mediacoder audio edition, dan kun je kiezen uit allerlei formaten. Voor MP3 kun je dan kiezen uit o.a. de Lame en de Fraunhofer encoder, en dan ook de kwaliteit etc. instellen. Is gratis
Jan Ambers Geplaatst: 15 september 2010 Geplaatst: 15 september 2010 Kan je oop met de Fraunhofer op MP3Pro instellen? Ik zoek ook een audioprog à la Wavelab maar dan gratis? Opnemen en editeren...
JohnO Geplaatst: 15 september 2010 Geplaatst: 15 september 2010 Foobar? erg prettig en heel simpel Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
grunnsat Geplaatst: 15 september 2010 Geplaatst: 15 september 2010 Origineel bericht van: Jan Ambers Kan je oop met de Fraunhofer op MP3Pro instellen? Is dat een aparte versie van MP3? Je kunt de Fraunhofer instellen op max. 320kb CBR of VBR max. kwaliteit. Bij Mediacoder vond ik ook nog een MP3HD encoder van Thomson.
Jan Ambers Geplaatst: 16 september 2010 Geplaatst: 16 september 2010 De MP3Pro is een versie van MP3 die meer comprimeert, dus kleinere opslagfiles maakt, maar toch dezelfde kwaliteit biedt als de grotere bitrates (en dus grotere files). De ene noemt het MP3Pro de andere waarschijnlijk MP3+ enz... Bovendien zijn de files door elkaar compatibel. Alleen een MP3Pro speler zal het voordeel halen uit de pro coderingstechniek, en vergt altijd een pro plugin voor de speler. Aangezien Fraunhofer de uitvinder is van beiden , kreeg je m'n vraag. Trouwens in 2011 of 2012 komt een nieuwe video encoder ook van Fraunhofer die nog meer doet dan de H264... à la MP3Pro...
Jan Ambers Geplaatst: 16 september 2010 Geplaatst: 16 september 2010 Foobar doet geen opname van wat je hoort op de PC... Wavelab neemt op wat je hoort en kan het editeren en wegschrijven in diverse formaten... maar is betalend!
JohnO Geplaatst: 16 september 2010 Geplaatst: 16 september 2010 Foobar is een player die eigenlijk alle formaten kan afspelen. Skins zijn er plenty maar niet echt nodig. Kan inderdaad niet opnemen Maar waarom zou je.... er is zoveel in hoge bitrates te vinden wat met de mooiste materialen is omgezet wav files van 24 bit /96 Khz zijn geen uitzonderingen meer De meeste van vinyl opgenomen Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Jan Ambers Geplaatst: 16 september 2010 Geplaatst: 16 september 2010 Ik raad je eens Wavelab (Steinberg) aan dan wil je niet meer zonder! En van radio opnemen is dan niet strafbaar, terwijl downloaden problemen kan geven... Voorzchitigheid is de m....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen