Ga naar inhoud


[RE-9000HD] overgestapt op dreambox 800hd


edwin40

Aanbevolen berichten

Nou ik heb mijn rebox 9000 verkocht en nu heb ik een dreambox.

ik ben van een boel gedonder af in iedergeval.

Pixel probleem was 100% Rebox probleem, nu nergens geen last meer van, maar goed ik wist dat eigenlijk al(met de versie 97 software had ik het ook niet).(voor de rebox had ik dat ook niet met de topfield)

 

Heen en weer spoelen opname nu geen enkel probleem meer mee.

 

En gewoon signaal op de scart zoals het hoort.

 

 

 

Rebox 4220
Triax 65/70? met monoblock 19,2 - 23,5

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja, precies, mijn verhaal ook met de vu+.

alleen om eerlijk te blijven naar rebox toe, afgezien van het algemene spoelprobleem met de opnames had ik eigenlijk geen echte andere met de 9000.

de netwerkverbinding is traag maar werkt wel, nadeel maar niet bepalend, en de franse tntsat-kaart was niet aan de praat te krijgen bij gebrek aan cccam.

VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: edwin40

Pixel probleem was 100% Rebox probleem, nu nergens geen last meer van, maar goed ik wist dat eigenlijk al(met de versie 97 software had ik het ook niet).



Toch snap ik dit niet, de Rebox had dus geen last van rode strepen met de 97 versie software.

Heeft de nieuwe eigenaar nu ook strepen, of werkt het bij hem wel goed?

Voor dat hele HDMI gedoe zijn er namelijk 2 nodig, de Rebox en je beeldscherm.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Origineel bericht van: edwin40

Pixel probleem was 100% Rebox probleem, nu nergens geen last meer van, maar goed ik wist dat eigenlijk al(met de versie 97 software had ik het ook niet).



Toch snap ik dit niet, de Rebox had dus geen last van rode strepen met de 97 versie software.

Heeft de nieuwe eigenaar nu ook strepen, of werkt het bij hem wel goed?

Voor dat hele HDMI gedoe zijn er namelijk 2 nodig, de Rebox en je beeldscherm.


Nieuwe eigenaar ken ik niet

1en1 is 2 en geen 4

Rebox 4220
Triax 65/70? met monoblock 19,2 - 23,5

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Edwin, alhoewel dit onderwerp ondertussen door de actualiteit is ingehaald, zou ik puur uit technische nieuwsgierigheid hebben willen weten, of de strepen met een bepaalde combinatie beeldscherm/ontvanger optraden.

 

Mocht Rebox of andere gebruikers met dezelfde rode strepen klacht hier meelezen, denk ik dat dit hun ook zou interesseren.

 

En soms is 1+1 3! wink

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...