gsm Geplaatst: 18 juli 2010 Geplaatst: 18 juli 2010 Ik heb nog een kaartje liggen van CD en die wil ik als 2e kaartje gaan gebruiken Ik kan helaas niets op de site vinden over het aanmelden en activeren van het 2e kaartje en ook niets over de kosten die, voor zover ik weet, 1 euro kost per maand bij settop pakket Kan iemand mij hier wat over vertellen ?
Terradon Geplaatst: 18 juli 2010 Geplaatst: 18 juli 2010 Hoi, lees dit maar........staat wat verstopt onder meerdere tv sets ipv kaarten http://www.canaldigitaal.nl/producten/extra-tv-sets.aspx Groetjes..............
Gerard 76 Geplaatst: 18 juli 2010 Geplaatst: 18 juli 2010 Citaat website CanalDigitaal: 9. Krijg ik korting op de abonnementsprijs als ik meerdere abonnementen tegelijk aanvraag of al afneem? Indien u in het bezit bent van meerdere smartcards, die alle op uw naam en hetzelfde adres geregistreerd staan, en u heeft op een van uw smartcards het basis- of combi-pakket, dan komt u in aanmerking om op een 2e of 3e smartcard het SetTopBox-pakket met korting te ontvangen. Heeft u op een van uw smartcards een familie-pakket, dan komt u in aanmerking om op uw 2e of 3e smartcard het familie-pakket met korting te ontvangen. Heeft u op een van uw smartcards een entertainment- of top-pakket, dan komt u in aanmerking om op uw 2e of 3e smartcard het entertainment-pakket met korting te ontvangen. Om dit te activeren, meldt u zichzelf aan bij MijnCanalDigitaal. Het 1 euro stb pakket staat er wat onduidelijk bij op het bericht van bovenstaand. Dat hebben ze niet erg handig gedaan.
gsm Geplaatst: 18 juli 2010 Auteur Geplaatst: 18 juli 2010 Dank jullie wel Nog even een vraagje, ik kan het aanmelden en activeren via mijn canaldigitaal maar daarvoor moet je een account hebben Ja na jaren al C+ te hebben heb ik blijkbaar dat nog nooit aan gevraagd en nu lukt het me niet want ik heb het abonneenummer nodig en dat staat op de rekening of bankafschrift De rekening heb ik in februari betaald en dus weg gegooit en op de bankafschrift staat een kenmerk waar ongetwijfeld het abonnee nummer in zit maar waar ? Het kenmerknummer bestaat uit 16 cijfers, de eerste 8 heb ik geprobeerd en de 2e stel van van 8 cijfers maar beiden was het niet mogelijk. Wie kan mij hiermee helpen ?
Terradon Geplaatst: 18 juli 2010 Geplaatst: 18 juli 2010 Hoi, bij mij staat het abbonummer 8 cijfers op het bankafschrift, maar ook op het contract wat je op moest sturen heb die dan niet meer was een groen vel papier wat je zelf mocht houden. Anders ff bellen met je kaartnummer en adresgegevens kunnen ze je dat ook zo geven . Groetjes.........
gsm Geplaatst: 18 juli 2010 Auteur Geplaatst: 18 juli 2010 Ik betaal via internet met ING en krijg geen afschriften meer maar zie dus wel het kenmerk staan en dat bestaat dus uit 16 cijfers en 2 letters AC van Accept Giro Heb jij ook een kenmerk ? En kan je daarin je abo nummer zien ? Waar staat het abo nummer dan in het kenmerk ? Dan kan ik het nog even op die manier proberen. Ik ben denk ik al meer dan 20 jaar lid en zal best wel een contract papier hebben gehad maar waar ?? Ja anders morgen even bellen.
Terradon Geplaatst: 18 juli 2010 Geplaatst: 18 juli 2010 Hoi, Op mijn afschrift staat ook een betalingskenmerk van 16 cijfers dan nota maand en dan mijn abo nummer. Staat zelfs nog een url onder www.canaldigitaal.nl/nota Op hun site staat "kijk voor uw abonnee nummer op uw bankafschrift" dus zou zeggen kijk nog eens goed. Anders de kasten maar eens open of idd morgen maar es bellen. Succes...............
gsm Geplaatst: 18 juli 2010 Auteur Geplaatst: 18 juli 2010 Dank je wel. Helaas geen abo nummer op de digitale afschrift en ik ga morgen maar even bellen. ik hooopte dat het abo nummer ergens in het kenmerk zou staan en dan bedoelde ik bv het 4e tot 12e cijfer of zo iets. De eerste 8 lukte namelijk niet en de laatste 8 ook niet. Ik zal ook nog even kijken of ik het toch nog ergens heb liggen maar na zoveel jaar denk ik het van niet. Toch nogmaal bedankt. Mvg Nol
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen