Ga naar inhoud


AUB Uitkijken naar gestolen auto


schimpie

Aanbevolen berichten


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

O, maar reken maar, dat wanneer ze hem snel voorbij zien komen, ze een kaartje sturen waar dat geweest is, met de bijbehorende boete,

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, en dan kun je wel bezwaar maken als je eerst de boete betaald hebt.

Ik verwacht inderdaad niet veel van onze "veldwachters", daarvoor heb ik al te veel meegemaakt. Je moet aangifte doen om de auto van je naam af te krijgen, maar verwacht geen compleet rechercheteam om een autootje van 1000 eurootjes op te sporen.

Daarom, wie wat ziet, wel direct de politie bellen, ze zijn dan verplicht actie te ondernemen. Maar geef het ook aan ons door, het liefst via het forum, maar ook op mijn GSM **-********.

---- Schimpie ----
IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28

[VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV

[Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit meegemaakt.

 

Golf gestolen voor mijn deur, aangifte gedaan bij de politie ( guardia civil zit in spanje ) en de auto afgemeld bij trafico, zoiets als de RDW omdat als er met de gestolen auto brokken gemaakt wordt je er niet verantwoordelijk gesteld worden kan.

 

Na 4 jaar, bijna op de dag, kreeg ik een bekeuring van fout parkeren in de bus in een of ander dorpje 800 km bij mij vandaan. crazy

Had gelukkig nog een kopie van deze aangifte want anders had ik gewoon moeten betalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De auto is in Haarlem gevonden. Hij staat nu (nog) bij de politie daar. Er wordt nog een sporenonderzoek gedaan. Over schade etc. wordt nog geen uitspraak gedaan.

---- Schimpie ----
IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28

[VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV

[Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou ik ook doen. Foto's maken etc. Kunnen ze later niet zeggen dat de schade er al was. Er gebeurt meer op die bewaarplaatsen.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: schimpie
De auto is in Haarlem gevonden. Hij staat nu (nog) bij de politie daar. Er wordt nog een sporenonderzoek gedaan. Over schade etc. wordt nog geen uitspraak gedaan.

Houd ons even op de hoogte! smile

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)

Daar kom je echt niet bij hoor op een politie bureau smirk Een beetje meer vertrouwen hebben in de hermandad heren wink


Origineel bericht van: hagar

Na 4 jaar, bijna op de dag, kreeg ik een bekeuring van fout parkeren in de bus in een of ander dorpje 800 km bij mij vandaan. crazy
Had gelukkig nog een kopie van deze aangifte want anders had ik gewoon moeten betalen.


Kan me niet voorstellen dat hij deze kreeg omdat hij bij de hermandad op het terrein geparkeerd stond... crazy

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

De auto is vrijgegeven, maar Total-loss. Naast diverse schade is o.a. het complete dashboard gesloopt om de radio te verwijderen.

Geluk bij een ongeluk is dat ze WA-plus verzekerd is en de verzekering nu wel de dagwaarde uit gaat keren.

Ze gaat nu eerst op vakantie om daarna op zoek te gaan naar een ander koekblikje.

---- Schimpie ----
IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28

[VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV

[Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: felicasat



Ik bedoelde eigenlijk ff gaan kijken met sleutel in dat dorpje 800 km verderop, misschien dat die vw golf er vaker staat...


De reden waarom ik niet ben kijken of(!) ik die auto daar ergens rond zou rijden is de afstand 1600km heen/terug en ik verwacht dat de auto na 4 jaar niet echt meer in een goede toestand zou verkeren, kijk wat na een paar weken met de soekschroevie gebeurt is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Erik-Jan

Als er bekend is wie de dader is kan je ook proberen het verschil tussen wat je van de verzekering krijgt en wat een gelijkwaardige auto kost op de dader te verhalen.

Ik heb een vriend die dat een keer bij een aanrijding heeft gedaan...... en de verzekering betaalde vlak voor de rechtzaak wel alles voor een gelijkwaardige auto.....

 

Misschien iets om een keer in te kijken. De verzekering 'bepaald' zelf de dagwaarde maar deze klopt niet altijd....

 

Erikjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Erik-Jan

Ik heb een vriend die dat een keer bij een aanrijding heeft gedaan...... en de verzekering betaalde vlak voor de rechtzaak wel alles voor een gelijkwaardige auto.....


Als een verzekeringsmaatschappij (hebben topjuristen in dienst) nattigheid voelt dat ze een zaak gaan verliezen, willen ze echt niet de proceskosten ook nog eens op hun dak hebben. Daarnaast is zo'n maatschappij ook snel terug te vinden in de database van uitspraken op rechtspraak.nl en een verloren zaak is geen reclame.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

De zaak is afgehandeld door de verzekering. Er is netjes naar de auto gekeken en op basis van de lage km-stand is een keurig bedrag uitbetaald. Mijn dochter kan dus op zoek naar een andere auto.

---- Schimpie ----
IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28

[VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV

[Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...