Gast tsakkie Geplaatst: 18 juli 2010 Geplaatst: 18 juli 2010 Ik vraag me af waar ik nu moet beginnen met zoeken, want de sirius satt. zend niet uit in europa las ik. Kan iemand mij een satt. opgeven met de frequentie en benodigde verdere informatie ?
Gast tsakkie Geplaatst: 18 juli 2010 Geplaatst: 18 juli 2010 Tevens vraag ik me af waarom ik niet kan afstellen als ik de motor eerst op 19,2graden oost zet, uit ga richten op astra 1. Als ik het zo doe dan vind ik astra 2+3 niet.
vGnp Geplaatst: 18 juli 2010 Geplaatst: 18 juli 2010 Origineel bericht van: tsakkie en benodigde verdere informatie ? Afstellen draaibaar op de boerenmanier vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast sattaz Geplaatst: 18 juli 2010 Geplaatst: 18 juli 2010 Origineel bericht van: tsakkie Ik vraag me af waar ik nu moet beginnen met zoeken, want de sirius satt. zend niet uit in europa las ik. Kan iemand mij een satt. opgeven met de frequentie en benodigde verdere informatie ? @tsakkie, Ik zie dat de (voormalige?) Sirius satelliet op 4,8 Oost nu Astra 4A heet. Die zendt uit voor Europa, met name Scandinavië en Oostelijk Europa. Frequentie bijvoorbeeld 12245 V - 27500 SR - 3/4 FEC. Met vriendelijke groeten sattaz
Peter Konijn Geplaatst: 18 juli 2010 Geplaatst: 18 juli 2010 ook zal je een fta kanaal van de sirius in je box moeten hebben, deze kan je natuurlijk vinden op kingofsat.net maar een voorbeeld (die ik zelf net gebruikt heb) het kanaal "alpha omega" VU+ SOLO 4K Mut@nt HD1200 DM500HD
alleyoop Geplaatst: 21 juli 2010 Geplaatst: 21 juli 2010 Wie dichter bij 4° oost woont kan ook Eurobird 4A gebruiken op 11686H/14400, er is wel geen beeld maar een goed signaal om op af te regelen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen