Snoopy Geplaatst: 19 juli 2010 Geplaatst: 19 juli 2010 Vanaf welke versie is de Aston module geschikt voor de nieuwe CD kaart inclusief het kijken naar de HD kanalen ?? Ik zie zoveel versies voorbijkomen dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Graag advies. Andere goedkope oplossing mag ook.
Gast aart44 Geplaatst: 19 juli 2010 Geplaatst: 19 juli 2010 Origineel bericht van: Snoopy Andere goedkope oplossing mag ook. Je hebt toch een Dreambox heb je niets nodig CCcam 2.14 doet het werk.
Tonskidutch Geplaatst: 19 juli 2010 Geplaatst: 19 juli 2010 misschien is het juist voor een andere receiver dus CI verplicht? ciao Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
Snoopy Geplaatst: 19 juli 2010 Auteur Geplaatst: 19 juli 2010 Ik heb hier ook een Comagje staan en zoek daarvoor een CAM.
Terradon Geplaatst: 19 juli 2010 Geplaatst: 19 juli 2010 Hoi, Aston 1.07 met software 218, 219 en de laatste 223 werkt perfect met de nieuwe kaart. Goedkoper alternatief een Matrix Reborn met 1.1 of een Dragon 4.1 met 3.70 Groetjes....................
Snoopy Geplaatst: 20 juli 2010 Auteur Geplaatst: 20 juli 2010 ik heb hier een Matrix Reborn met ZCAS maar die kan de HD kanalen van CD niet aan.
dunhans Geplaatst: 20 juli 2010 Geplaatst: 20 juli 2010 Ik heb een cam met 2.17 erop en die doet ook de HD kanalen. Groeten Dunhans. Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1 / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2 / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 / Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.
blake7 Geplaatst: 20 juli 2010 Geplaatst: 20 juli 2010 Een CanalDigitaal (M7) Module is goedkoper als een Aston Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.
Gast aart44 Geplaatst: 20 juli 2010 Geplaatst: 20 juli 2010 Origineel bericht van: blake7 Een CanalDigitaal (M7) Module is goedkoper als een Aston Het is voor een Comaq die slikt bijna niets staat hij op Duitse forums ook om bekend daarom durf ik bij zo'n ding niets te adviseren. Heb je dat getest dat de CDS ci module het wel doet?
joker55 Geplaatst: 20 juli 2010 Geplaatst: 20 juli 2010 Citaat: Een CanalDigitaal (M7) Module is goedkoper als een Aston Een CD moduul werkt niet op de HUMAX iCord. De HD zenders decodeerde hij er niet mee. Omruilen bij de dealer voor de ASTON 1.07 met 2.23 firmware kon ik wel de HD zenders bekijken. HUMAX iCord is vervangen door de VU+ 4k SOLO,
Terradon Geplaatst: 20 juli 2010 Geplaatst: 20 juli 2010 Probeer eens een dragon 4.1 met predator 3.70 die werkt geheid, je koop zo'n cam al voor 25 euro ......wel heb je nog een loaderkaart fun 7 of dragonloadercard nodig en progger....of een postzegel, dan prog ik hem wel ff voor jou........ Groetjes.............
Gast aart44 Geplaatst: 21 juli 2010 Geplaatst: 21 juli 2010 Heb het even nagekeken maar er is nog als eens een verschil welke software er in staat maar globaal heb ik een lijstje: Citaat: Module, die nicht funktionieren / erkannt werden, sind Alphacrypt TC CAM Dragon CAM Matrix CAM Module, die teilweise funktionieren / erkannt werden, sind Diablo CAM easy.tv Modul X-CAM Alphacrypt Light CAM Module, die funktionieren / erkannt werden, sind Original Conax Modul T-Rex 4.1 T-Rex Supermodul 4.6 T-Rex Twin CAM Alphacrypt Modul Giga Twin Modul (Green) Cryptoworks Modul OasisCAM Joker CAM Matrix Reloaded CAM Matrix Reborn CAM Zeta Blue Modul Zeta Yellow Modul En in een ander bericht staat dit citaat: Citaat: das original TVVLAANDEREN (Belgien) CI und CANALDIGITAAL (Holland) CI funktionieren auch ! Dan lijkt het me de beste en goedkoopste oplossing voor Seca3 gewoon een CDS module maar de laatste versie met de wereldbol.
Snoopy Geplaatst: 21 juli 2010 Auteur Geplaatst: 21 juli 2010 Citaat: Ik heb een cam met 2.17 erop en die doet ook de HD kanalen. Een CAM ?? Welke dan ?
Gast aart44 Geplaatst: 21 juli 2010 Geplaatst: 21 juli 2010 Origineel bericht van: Snoopy Citaat: Ik heb een cam met 2.17 erop en die doet ook de HD kanalen. Een CAM ?? Welke dan ? Dat is gewoon een Aston 1.07 met een oude software versie de 2.17.
Terradon Geplaatst: 21 juli 2010 Geplaatst: 21 juli 2010 Hoi, Al met al maar een ingewikkeld apparaat als ik dat lijstje zo nakijk.......en dat heet dan een Common Interface ontvanger.....bij Comag kennen ze dat begrip kennelijk niet. Groetjes.....................
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen