Ga naar inhoud

[Buitenland] Einde diavoorstellingen voor volwassenen op Astra

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Meer dan 30 volwassen kanalen op Astra gericht op de Duitse markt gezicht afsluiting na de interventie van de Kommission für Jugendmedienschutz (KJM).

In veel gevallen is de "kanalen", die diavoorstellingen van schaars geklede vrouwen langs premium telefoonnummers functie, niet nodig een uitzending licentie. Contracten lopen zowel met Astra en haar dochteronderneming APS alsook derden.

De commissie, die de verantwoordelijkheid voor de bescherming van minderjarigen in de federale systeem op basis van Duitsland geschiedt, is in gesprek met de satelliet operator over de kwestie voor een aantal maanden.

De twee hebben overeenstemming bereikt over een vrijwillige regeling, op grond waarvan Astra kan zijn neutraliteit te handhaven en niet worden gezien als een inmenging in de keuze van de kanalen verzonden over het systeem.

Bestaande contracten zullen worden komen te vervallen en over de verlenging van de kanalen worden verplicht om hun signalen te versleutelen - effectief verwijderen van hun reclame-venster.

Broadband TV Nieuws begrijpt dat de meerderheid van de contracten verloopt tegen het einde van 2011.

Bron: Broadband TV Nieuws

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Geplaatst:

Ik heb de titel aangepast.

Jammer dat die dia-shows verdijnen. Ik keek er dagelijks na.

Ik heb ze opgenomen op mijn harde schijf. Was altijd een gezellige dia-show voor de hele familie met hoogwaardige inhoud.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Geplaatst:

Hierbij eigen poging dit te vertalen, gebaseerd op het engelse persbericht. (alles beter dan Google)

---

Einde van de diavoorstelling voor volwassenen op Astra

Meer dan 30 kanalen voor volwassenen op Astra die de Duitse markt bedienen worden met sluiting bedreigd door een interventie van de commissie 'Kommission für Jugendmedienschutz (KJM)'.

In vele gevallen hebben deze 'kanalen', die een diavoorstelling van schaarsgeklede dames met een betaal- telefoonnummer laten zien, geen uitzendlicentie nodig. De contracten lopen zowel met Astra en dochteronderneming APS als derde partijen.

De commissie, die verantwoordelijk is voor de bescherming van minderjarigen in Duitsland, was hierover de afgelopen maanden in discussie met de satelliet operator.

De twee zijn een vrijwillig schema overeengekomen, waarbij Astra haar neutraliteit behoud en niet hoeft in te grijpen bij inhoud van de kanalen die over haar systeem worden uitgezonden.

Bestaande contracten kunnen worden uitgediend en bij verlenging moeten de kanalen hun signalen versleutelen - waarmee hun advertenties effectief verdwijnen.

Broadband TV News begrijpt dat de meerderheid van de contracten eind 2011 af zal lopen.

BRON: Broadband TV news

By Julian Clover

Published: July 19, 2010 10.27 Europe/London

Geplaatst:

Om niet te spreken van de bewegende dia-voorstellingen met frontaal zicht.

Greets

Geplaatst:
Origineel bericht van: Drs. IJzerbout

Ik heb ze opgenomen op mijn harde schijf. Was altijd een gezellige dia-show voor de hele familie met hoogwaardige inhoud.

Zover zou ik ook weer niet willen gaan, maar het was idd best de moeite waard en dit is duidelijk een hap uit het zenderaanbod. Ik hoop dan ook dat ze nog wel terugkomen. Deze zenders ga ik wel missen.

Maar tot eind 2011 kunnen we er nog van genieten, dus geen nood. En daarna verwacht ik dat ze vervangen zullen worden door homeshoppingachtige kanalen, dus dan kunnen we ons weer tegoed doen aan Snel 'n Helder.

Titel van het originele Engelse bericht: "End to Astra adult slideshows". Dat zal helpen met het vinden van de originele leesbare Engelse tekst..

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Geplaatst:

no waaaaay feest_04.gif

Origineel bericht van: W3ird_N3rd

Zover zou ik ook weer niet willen gaan, maar het was idd best de moeite waard en dit is duidelijk een hap uit het zenderaanbod. Ik hoop dan ook dat ze nog wel terugkomen. Deze zenders ga ik wel missen.
Dedolter zegt: smiley170.gifwink

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Geplaatst:

Maar hoe zit het dan met hotbird op 13˙? Op 19˙ heb je nauwelijks van die diazenders, maar op 13˙ kom je er in om!

En hoe zit het dan met al die andere, wel bewegende FTA "erotische" zenders, daar zijn er ook bergen van? Moet de "kommissie" daar dan niks over zeggen om onze tere kinderzieltjes te beschermen?

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen