Ga naar inhoud


[RE-9000HD] Nou daar komt die dan (lees)


edwin40

Aanbevolen berichten


hmmm ik heb idee dat ik weer wat jammer ga vinden. Ik een weekje of 3 geleden mijn rebox weggebracht voor problemen, nu is deze opgestuurd geweest naar rebox. Nu heb ik de box weer terug gekregen, nu wel met een ander serienummer, ze hebben hem dus omgeruild maar dat zeggen ze er dus niet bij (niet netjes), maargoed er zat opeens wel een grotere hdd in (dat is dat wel netjes of toch foutje). Maar heb hem met de allernieuwste firmware teruggekregen (nog voor dat deze op de website stond), maar nog wel met de bootloader 1.19. Als ik nu hier zo lees zou het netjes zijn geweest om er 1 te sturen met een nieuwere loader. Nu vraag ik af zijn er nieuwere boxen in omloop en dan wel qua hardware. of is deze loader gewoon te updaten, als een soort van biosupgrade bij een pc. En heb je daar voor tooltjes nodig. want zoals jurgen al zei een loader dient er voor om de communicatie tussen hardware en software goed te laten verlopen... en misschien zit daar juist wel een gedeelte van sommige problemen (hdd problemmen dat hij warm word enzo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cornea
Heb hier ook een va de eerste versies en loader 1.19.
Heb ook last van rode pikkels/zwermen soms ook blauw.

Verder geen last van vastlopers of geen signaal meldingen.


Als je dit probleem hebt, dus het pixel probleem en oude loader (terug naar de dealer)
Graag ons op de hoogte houden

Rebox 4220
Triax 65/70? met monoblock 19,2 - 23,5

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...