Ga naar inhoud


Eredivisie Live start nieuw voetbalseizoen met HD-kanaal


plague27

Aanbevolen berichten

Eredivisie live bestaat uit vier kanalen.Ik krijg er maar twee.ik ben supporter van Vitesse,en die wedstrijden komen heel vaak op kanaal drie en vier.Morgen kan ik weer niet kijken.Ik betaal graag wat meer,ik zit niet te wachten op een wedstrijd van Ajax,die altijd op kanaal een en twee is.

 

Groet,

Ruud

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 392
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Citaat:

Eredivisie live bestaat uit vier kanalen

Eredivisie Live bestaat zelfs uit 9 kanalen. Deze heb je momenteel alleen bij Tele2 en ze zijn alleen allen in gebruik gedurende de laatste twee ronden... Zelfs 4 kanalen zijn al een beperking!
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Concurrerend is cd wel.

Een vergelijking met Ziggo laat zien dat CD €6,46 goedkoper is.

Inderdaad bied Ziggo 4 kanalen aan.Maar zoals ik al boven schreef zijn de kanalen 3 en 4 per seizoen hooguit 25% in gebruik.Om voor die hooguit 25% €6,46 per maand,dus €77,50 per jaar extra te betalen vind ik veel geld.

Dan mijn clubje maar een avond niet zien,koop ik voor dat geld wel wat te drinken en een hapje er bij.Heb ik toch een leuke avond en zie ik de samenvatting bij studio sport wel.

 

Onzin: dit is appels met peren vergelijken. Je bent nooit concurerrend met een half pakket. Je bent met een smart ook niet concurrerend tegen audi A6 !! En het lijkt mij ook stug dat alle ajax en feyenoord supporters bij CD zitten omdat dat goedkoper is en toch altijd op kanaal 1 of 2 is. Je hebt als Satelietkijker gewoon geen andere keus. Je gaat toch niet omdat het paket van CD niet toerijkend is, maar kabel kijken? CD kan gemakkelijk de zelfde prijs als andere aanbieders vragen als ze maar het totale pakket aanbieden!

Philips 55/9036+ OLED - VU+ Solo 4K - Samsung 55 KS 9090 +  XTrend ET7500 alles op Open PLI.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Je bent nooit concurerrend met een half pakket.

Onzin... en helemaal met auto's vergelijken dat slaat nergens op. En CDS is juist wel concurerent. Ook met die twee kanalen minder. Ze blijven tov Ziggo simpelweg veel goedkoper en ook tov UPC.

En trouwens ook bij UPC en Ziggo is Eredivisie Live niet compleet. Er zijn namelijk officieel 9 kanalen. Die kun je momenteel alleen bij Tele2 zien... :-D
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dan toch jammer dat je niet de keuze hebt, of een hoofd pakket met twee kanalen (zeg maar een Ajax pakket want die zitten altijd op kanaal 1, ook thuis tegen Excelsior ofzo) of een compleet pakket met 4 kanalen. Moet toch technisch kunnen.

 

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: superstar
Eredivisie live bestaat uit vier kanalen.Ik krijg er maar twee.ik ben supporter van Vitesse,en die wedstrijden komen heel vaak op kanaal drie en vier.Morgen kan ik weer niet kijken.Ik betaal graag wat meer,ik zit niet te wachten op een wedstrijd van Ajax,die altijd op kanaal een en twee is.

Groet,
Ruud


Grappig, jij bent dus die andere Vitesse supporter! :D

Morgen zit ik zelfs in Heerenveen voor de wedstrijd Heerenveen-Vitesse, thuis zit ik met een groep vrienden op zuid!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: superstar
Eredivisie live bestaat uit vier kanalen.Ik krijg er maar twee.ik ben supporter van Vitesse,en die wedstrijden komen heel vaak op kanaal drie en vier.Morgen kan ik weer niet kijken.Ik betaal graag wat meer,ik zit niet te wachten op een wedstrijd van Ajax,die altijd op kanaal een en twee is.

Groet,
Ruud


Grappig, jij bent dus die andere Vitesse supporter! :D

Morgen zit ik zelfs in Heerenveen voor de wedstrijd Heerenveen-Vitesse, thuis zit ik met een groep vrienden op zuid!
hey wat leuk ik zit ook op zuid,vak 111.
Veel plezier morgen in Heerenveen.jij ziet meer als ik,met mijn twee kanalen morgen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:
Je bent nooit concurerrend met een half pakket.

Onzin... en helemaal met auto's vergelijken dat slaat nergens op. En CDS is juist wel concurerent. Ook met die twee kanalen minder.
Waarom niet? ok doen we het anders ! Een half brood met een heel brood?

Origineel bericht van: Littlesat
Ze blijven tov Ziggo simpelweg veel goedkoper en ook tov UPC.


Klopt omdat ze minder kanalen hebben!!
Origineel bericht van: Littlesat


En trouwens ook bij UPC en Ziggo is Eredivisie Live niet compleet. Er zijn namelijk officieel 9 kanalen. Die kun je momenteel alleen bij Tele2 zien... :-D


Ja tijdens de playoffs. 3 dagen in het jaar !

Philips 55/9036+ OLED - VU+ Solo 4K - Samsung 55 KS 9090 +  XTrend ET7500 alles op Open PLI.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook wel zo ik hoor ook tot die grote groep supporters maar dat neemt natuurlijk niet weg dat andere het ontnomen wordt hun eigen club te kunnen volgen blijf dat eigenlijk van de gekke vinden als je kijkt in de rest van Europa daar kan wel op de satelliet en hier nog steeds niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan ook wel, mogelijkheden zat, maar men wilt het niet, toch te weinig abonnees die echt klagen bij CDS.

 

Maar weer even on-topic, tuurlijk wel mooi dat er weer een HD kanaal bijkomt!

 

Ik kan niet meer zonder, gisteren tennis in native HD gekeken, je ziet de mazen in het net, dan even omgeschakeld naar SD, wazig beeld, kleine balletje niet goed te zien. Jammer dat het sport1 kanaal de relatief kleine sport golf zo vaak uitzend en het voetbal of bijvoorbeeld WK hockey niet.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rog
Dat is ook wel zo ik hoor ook tot die grote groep supporters maar dat neemt natuurlijk niet weg dat andere het ontnomen wordt hun eigen club te kunnen volgen blijf dat eigenlijk van de gekke vinden als je kijkt in de rest van Europa daar kan wel op de satelliet en hier nog steeds niet.


De rest van Europe is groter,en heeft meer abonnees dus meer geld dan is het ook normaal dat daar het wel kan.
wat ze daar voor de "kleine" clubs hebben aan abo`s hebben ze misschien hier voor de "grote" clubs

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...