Ga naar inhoud


Eredivisie Live start nieuw voetbalseizoen met HD-kanaal


plague27

Aanbevolen berichten


  • Reacties 392
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: acjos1
Degene met een ECV abonnement krijgen of hebben al een aanbod gekregen voor een gratis HD ontvanger en/of duo-LNB. Enige voorwaarde is je voor een jaar extra binden.


klopt ik heb alleen setop ecv sport1
heb nu mijn hd set en duo lnb binnen gratis
moest wel jaar verlengen
grt jos


Ik heb een basis en ECV maar geen aanbieding van de heren/dames CD tot op heden. cry

Of zijn ze op de hoogte van mijn dm800 en vu duo+ ? sick

Als ze er een aanbieden voor niets, dan graag een dm500HD of VU Solo maar mag ook een dm8000 of VU Duo+ zijn :D

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik niet gedaan de HD check maar ben net voor onze vakantie wel gebeld door CD om te vragen of ik intresse heb voor HD TV.

Kon toen inderdaad een aanbieding krijgen voor een half jaar op proef en dan een x bedrag. Direct de bal bij ze neer gelegt of ze ook zoveel tv keken in de zomer blush ......... bel voor aanvang van de winter maar terug. :D

 

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het andere forum valt nu te lezen dat iedereen met een Basis- of Familie gebeld zal worden tussen nu en November en een aanbieding krijgt. Omdat het basis pakket hierbijzit kan het zomaar eens zijn dat binnen een jaar heel CDS in MPEG4/DVB-S2 zit.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Op het andere forum valt nu te lezen dat iedereen met een Basis- of Familie gebeld zal worden tussen nu en November en een aanbieding krijgt. Omdat het basis pakket hierbijzit kan het zomaar eens zijn dat binnen een jaar heel CDS in MPEG4/DVB-S2 zit.


Wordt dat niet te duur en wat denk je dat veel klanten zeggen : alweer een nieuwe ontvanger eerst analoog, daarna luxscript decoder, toen naar pace we gingen digitaal, toen naar seca, weer een andere kaart en nu weer een nieuwe ontvanger en de schotel anders uitrichten kost de klant weer geld.
Gratis omruilen is een optie maar een dure optie.
Een monteur die de schotel aanpast kost ook al snel € 125,00 ik denk dat het dan toch nogal wat klanten gaat kosten zeker omdat digitenne er nu ook is dan nemen de mensen al snel met minder genoegen.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad Hugogertie kan ik me wel bij aansluiten.

Er zijn wel heel veel veranderingen in korte tijd.

Dan kan je als hobby sat tv hebben maar het houd toch wel een keer op.

 

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg het idee dat er nog veel meer geschoven gaat worden.

Dit nav onderstaand citaat van hun website:

 

Het aantal zenders dat in MPEG-4 en/of HD kwaliteit wordt uitgezonden neemt de komende tijd verder toe.

 

Als in oktober de film en sport 1 kanalen van de astra1 verdwijnen is transponder 105 bijna leeg.

Daar zitten dan alleen Ned 1,2 en 3 op,

Nickelodeon,Com.central & NGC.

 

Ik denk zelf dat CDS deze transponder wegdoet

en er op de astra3 1 bijneemt om daar

de bovengenoemde zenders (in MPEG4 ??? ) weer op te zetten.

 

( op transponder 109 waar film 1.3 en ecv 1 af gaan komt ook ruimte vrij)

Dit samen met een aanbod voor een HD tuner voor alle abonnees met een basispakket of hoger.

 

Maar ik denk toch wel dat EVC HD er voor volgend jaar al op zit.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
We weten het nu wel dat CDS eigenlijk 4 kanalen moet doorgeven... Ik denk dat het beter is een petitie te houden ipv dit telkens in elk draadje over de ECV dit weer te herhalen.


@Littlesat,

Ik reageerde op een naar mijn mening minder juiste uitlating van JW R in dit draadje
die zijn zijnswijze over 4 ECV kanalen meedeelde.
Volgens mij is dat geheel legitiem en iets anders dan dat ik er zelf
in ieder draadje 'uit het niets' over zou beginnen.

Dat je mij (mede) aanspreekt om een petitie te houden begrijp ik niet zo goed.
Ik heb een zogenaamd 'gratis' CanalDigitaal abonnement met Nederland 1/2/3
en zit in het UPC gebied dat alle 4 ECV kanalen (+ Eredivisielive 1 HD) doorgeeft.

Waarom begin je zelf niet een petitie zoals je op 8 september jl. op het forum van CanalDigitaal hebt geopperd?
Origineel bericht van: Littlesat
In ieder geval ziet het er na uit dat Eredivisie Live 1 HD nog dit jaar bij CDS erbij komt.
Voor ECV3 of ECV4 zouden we misschien een petitie kunnen starten.
CDS zal veel goodwill tonen als ze al minstens ECV3 ergens zouden doorgeven...
al is het die ene Live wedstrijd voor 2 uurtjes...



Met vriendelijke groeten wink

sattaz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

op transponder 109 waar film 1.3 en ecv 1 af gaan komt ook ruimte vrij

En op dezelfde plek gaat 13th street later nog weg en komt Nederland 1,2 en 3 (in een iets mindere kwaliteit) daar. En de transponder is vrij en kan omgezet worden naar MPEG4... (DVB-S2 8PSK 22000 2/3 of verhuisd ook naar 23E) met ECV1HD, eventueel RTL8 HD, 13th street maar dan in MPEG4 en nog meer... (Disney, Carchannel/ECV3, Discovery World/ECV4, Family-7, RTL Lounge???) >>Ik gebruik ook alleen maar mijn fantasie<< Ach ja, ook de plek Sport1.2/ECV2 is binnenkort vrij voor een SD zender (eventueel voor normale kwaliteit in MPEG4). Wie weet is deze stoelendans dan ook nu de rede waarom we ff mogen w88 op ECV1HD...
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeet je de zenders niet die ze straks niet meer kunnen doorprikken van UPC Direct? wink

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eenje zit al via de RTL transponder in MPEG2.. drie worden doorgeprikt via SkyLink (dat sexkanaal, JimJam, BebeTV), dan blijven er drie over waarvan Zone Reality vervalt, Eurosport 2 en Extreme Sports misschien ook doorgeprikt kunnen worden -of- een eigen plek kunnen krijgen.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Ik krijg het idee dat er nog veel meer geschoven gaat worden.
Dit nav onderstaand citaat van hun website:

Het aantal zenders dat in MPEG-4 en/of HD kwaliteit wordt uitgezonden neemt de komende tijd verder toe.

Als in oktober de film en sport 1 kanalen van de astra1 verdwijnen is transponder 105 bijna leeg.
Daar zitten dan alleen Ned 1,2 en 3 op,
Nickelodeon,Com.central & NGC.

Ik denk zelf dat CDS deze transponder wegdoet
en er op de astra3 1 bijneemt om daar
de bovengenoemde zenders (in MPEG4 ??? ) weer op te zetten.



Ik kan me dit niet voorstellen.

Nederland 1/2/3 zijn zenders die ze zeker nog een flinke periode zullen gaan doorgeven via de Astra 1 en in MPEG2.
Dit ook al omdat deze zenders ook nog in Irdeto worden doorgegeven.

Het aantal abonnee's dat deze zenders via de Astra 1 kijkt is veels te groot voor een vervangingsaanbod.





Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...