Littlesat Geplaatst: 30 juli 2010 Geplaatst: 30 juli 2010 Citaat: En dus is dat voor mij een uitstekende deal. Het kan wel een uitstekende deal zijn... maar Eredivisie 1 HD zal je er nooit mee kunnen kijken ;-) En daar dit draadje toch dacht ik over. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
iRuud Geplaatst: 30 juli 2010 Geplaatst: 30 juli 2010 Origineel bericht van: Littlesat Het kan wel een uitstekende deal zijn... maar Eredivisie 1 HD zal je er nooit mee kunnen kijken ;-) En daar dit draadje toch dacht ik over. Zeg nooit, nooit. Technisch is het mogelijk om via DVB-T2 HD signaal door te geven. Op termijn zal dat dus best gebeuren.
Littlesat Geplaatst: 30 juli 2010 Geplaatst: 30 juli 2010 En zelfs dan heeft Digitenne in Nederland te weinig bandbreedte... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
iRuud Geplaatst: 30 juli 2010 Geplaatst: 30 juli 2010 Origineel bericht van: Littlesat En zelfs dan heeft Digitenne in Nederland te weinig bandbreedte... Er zijn zat frequenties beschikbaar. Dus dat gezeur dat er geen bandbreedte beschikbaar is, is niet waar."Door de omschakeling van analoge naar digitale tv-uitzendingen in 2006 is volgens het ministerie ruimte in de ether ontstaan. Dit 'digitaal dividend' komt vanaf 2012 beschikbaar, omdat omringende landen dan ook de omschakeling van analoog naar digitaal hebben afgerond."
satcat Geplaatst: 30 juli 2010 Geplaatst: 30 juli 2010 De minister heeft deze week net gemeld dat die frequenties uitstekend geschikt zouden zijn voor mobiele internet.
Littlesat Geplaatst: 30 juli 2010 Geplaatst: 30 juli 2010 Er zijn niet zat frequenties beschikbaar... simpelweg omdat we met onze buurlanden rekening moeten houden en afspraken moeten maken... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Schotel Antenne Geplaatst: 30 juli 2010 Geplaatst: 30 juli 2010 Origineel bericht van: patje7of9 En de NOS krijgt alleen de SD beelden voor de samenvattingen,hoe belachelijk is dat. Daar staat de NOS men hun drie HD publieke omroepen,waarvan 99% SD uitzendingen zijn. Ik zie liever Upscaled SD dan SD.
Littlesat Geplaatst: 30 juli 2010 Geplaatst: 30 juli 2010 Wie zegt dat de NOS binnenkort niet ook de HD beelden krijgt??? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast patje7of9 Geplaatst: 30 juli 2010 Geplaatst: 30 juli 2010 Origineel bericht van: Littlesat Wie zegt dat de NOS binnenkort niet ook de HD beelden krijgt??? De NOS, die de rechten op de samenvattingen heeft, zal nog sd-kwaliteit aangeleverd krijgen: "Wij willen het hd-aanbod voorlopig exclusief houden", aldus Van Rooijen. bron: tweakers
Littlesat Geplaatst: 30 juli 2010 Geplaatst: 30 juli 2010 Tja... de geldkraan moet open blijven... ;-) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Neptunus Geplaatst: 30 juli 2010 Geplaatst: 30 juli 2010 Origineel bericht van: Littlesat Citaat: En dus is dat voor mij een uitstekende deal. Het kan wel een uitstekende deal zijn... maar Eredivisie 1 HD zal je er nooit mee kunnen kijken ;-) En daar dit draadje toch dacht ik over. Eredivie Live via IPTV is uitgebreider dan via de sat, goeie deal dus, en of het HD kanaal eerst op sat of eerst op IPTV komt is een kwestie van afwachten. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
looney2 Geplaatst: 31 juli 2010 Geplaatst: 31 juli 2010 Digitenne? Je kunt toch dat signaal niet vergelijken met een HD signaal. Ik heb vroeger wel eens in de winter buiten met een TVtje op tafel, schotel op een parasol voet (die ik vast moest houden met m`n voeten) naar een feed van een voetbal wedstrijd gekeken (FC Twente-AJAX 1-3) Signaal was zo "goed" dat ik soms kon onderscheiden wie wie was, omdat er af en toe genoeg signaal was om de kleuren er doorheen te zien. Maar moet zeggen, ik heb de wedstrijd gezien!!!! Met digitenne aan, zit m`n vrouw constant met een poetsdoekje in de hand om het scherm schoon te vegen omdat ze van die wazige vlekken op het scherm ziet. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
iRuud Geplaatst: 31 juli 2010 Geplaatst: 31 juli 2010 Origineel bericht van: looney2 Digitenne?. Je kunt toch dat signaal niet vergelijken met een HD signaal. Als je goed leest wordt dat ook nergens gedaan. Misschien had je vrouw dat poetsdoekkie wel in de hand voor de brilleglazen :-D
looney2 Geplaatst: 31 juli 2010 Geplaatst: 31 juli 2010 Als je goed leest staat in de header ""Eredivisie Live start nieuw voetbalseizoen met HD-kanaal"". Als je dan als optie aangeeft dat je digitenne kijkt. Is MIJN bril dan te goed gepoetst, of heb je wazige plekken op je scherm.?? HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen