Apple740 Geplaatst: 5 augustus 2010 Geplaatst: 5 augustus 2010 Origineel bericht van: Littlesat Zo laat Ziggo haar klanten zonder de RTL HD zenders zitten en UPC haar klanten zonder SBS HD zenders... Tja het is overal wel wat. Dat is zo, maar daar kopen wij CDS klanten nu niets voor.
Littlesat Geplaatst: 5 augustus 2010 Geplaatst: 5 augustus 2010 Maak je niet druk... ooit zal het ook bij CDS ervan komen... Al is het een maandje later. Eerst nog afwachten hoeveel wedstrijden/programma's direct vanaf het begin wel echt native zijn??? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Neptunus Geplaatst: 5 augustus 2010 Geplaatst: 5 augustus 2010 Eerst maar eens een volledig aanbod op de satelliet want ik vind het gewoon bedrog als je wordt voorgehouden dat je alles kunt zien, je kunt wel alles zien ja, maar niet live. Iedere zaterdag en zondag is er minimaal 1 club de lul want op ECV3 en dus niet live, meestal zijn het kleinere clubs maar die hebben ook betalende abonnees! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
MacGuinness Geplaatst: 5 augustus 2010 Geplaatst: 5 augustus 2010 Ik vermoed dat het wel mee zal vallen. Ik vind het alleen vreemd dat EredivieLive nu pas met onderhandelen gaat beginnen. Dat plan je toch wat eerder? Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
Littlesat Geplaatst: 5 augustus 2010 Geplaatst: 5 augustus 2010 Met o.a. Ziggo moet al eerder onderhandeld zijn... Maar die kunnen ook makkelijk. Want daar betaal je de hoofdprijs voor die zenders. Inclusief de 2 Euro verhoging 16.95..... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
ferrarisat Geplaatst: 5 augustus 2010 Geplaatst: 5 augustus 2010 Abonnees van de twee andere grote televisieaanbieders Tele2 en CanalDigitaal gaan zo goed als zeker de start van het nieuwe HD-kanaal Eredivisie Live HD missen. Dat wil overigens niet zeggen dat deze aanbieders dit HD-kanaal niet gaan doorgeven. De onderhandelingen zijn nog in volle gang de kans op een overeenkomst binnen 36 uur ligt niet in de lijn der verwachtingen. DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
Neptunus Geplaatst: 5 augustus 2010 Geplaatst: 5 augustus 2010 Origineel bericht van: Littlesat Met o.a. Ziggo moet al eerder onderhandeld zijn... Maar die kunnen ook makkelijk. Want daar betaal je de hoofdprijs voor die zenders. Inclusief de 2 Euro verhoging 16.95..... Wat nog steeds niet echt duur is, ga maar eens met cluppie een uitwedstrijd bezoeken! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Littlesat Geplaatst: 5 augustus 2010 Geplaatst: 5 augustus 2010 Alle 17 uitwedstrijden van je cluppie kun je voor 49.95 bekijken met je PC... Dat is nog geen 5 Euro per maand ;-) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast sattaz Geplaatst: 5 augustus 2010 Geplaatst: 5 augustus 2010 Origineel bericht van: Littlesat Alle 17 uitwedstrijden van je cluppie kun je voor 49.95 bekijken met je PC... Dat is nog geen 5 Euro per maand ;-) @Littlesat, Natuurlijk, waarom zou je het gezeten in je luie bank op TV kijken als het ook achter je PC kan? Hoe is trouwens de beeldkwaliteit/resolutie/bitrate? Als je jezelf al van de luie televisiebank verplaatst naar achter de computer wil je toch wel weten hoe het beeld is en of je met die 49,95 Euro niet een kat in de zak gekocht hebt. Met vriendelijke groeten sattaz
Neptunus Geplaatst: 5 augustus 2010 Geplaatst: 5 augustus 2010 Voor mij is een PC nog steeds iets heel anders dan mijn TV. Ik kijk zelden of nooit lange content via de PC die op mijn kantoor staat. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Littlesat Geplaatst: 6 augustus 2010 Geplaatst: 6 augustus 2010 De meeste moderne PCs hebben tegenwoordig een DVI of zelfs al een HDMI aansluiting.... Geen enkel probleem dus! Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Neptunus Geplaatst: 6 augustus 2010 Geplaatst: 6 augustus 2010 Maar dan ga ervan uit dat de PC in de nabijheid van de TV staat en dat is bij niet het geval. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
EasySat Geplaatst: 6 augustus 2010 Geplaatst: 6 augustus 2010 Het zal wel (weer) aan mij liggen, maar volgens mij gaat het hier om Eredivisie Live. Wanneer kunnen we dit via de satelliet bekijken?
digitaal kijker Geplaatst: 6 augustus 2010 Geplaatst: 6 augustus 2010 dat zullen we wel snel weten denk ik. is er uberhaupt nog ergens plaats vrij op de 23.5 ????? zit dat niet vol al,want voor RTL8 HD was er ook geen plaats (lees volgens CD te weinig HD aanbod). Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Neptunus Geplaatst: 7 augustus 2010 Geplaatst: 7 augustus 2010 Nou, het is begonnen, ik heb weer genoten want in zo'n wedstrijd als Heerenveen-PSV zat veel meer dan welke wedstrijd "breed tikken op het middenveld" van het WK dan ook. Er zat tijdens het WK een wedstrijd tussen waarin oranje 1 keer een (mislukt) schot tussen de palen in 1 helft had. Maar daar hebben we het al genoeg over gehad. Alleen jammer van die SMS actie van ECV, we gaan toch niet SBS6 achterna! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen