Drs. IJzerbout Geplaatst: 20 juli 2010 Geplaatst: 20 juli 2010 Ik heb hier een DVB-t ontvanger staan, een Rebox RE-1150 CO Op zich een prima ding maar ik krijg iedere keer een foutmelding: "NIT version was changed, please scan again" Dat gaat mij zo langzamerhand op mijn nerves werken. Is hier wat aan te doen? De verdere funkties en ontvangst zijn goed. Als ik op "exit" druk gaat de foutmelding weg. Ik zit hier in Duitsland, kan dus niet via Digitenne of KPN een OTA update doen als dat zou moeten. Ik kijk zonder kaart. Alles is hier FTA. Ook als ik opnieuw een scan gedaan heb is die foutmelding niet weg. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
EdjeKroketje Geplaatst: 20 juli 2010 Geplaatst: 20 juli 2010 ik denk dat dat komt omdat het netwerk in Duitsland geen een geheel is zoals in Nederland. Digitenne houdt 1 NIT versie bij voor alle stromen. Ik denk dat die duitsers verschillende NIT nummering gebruiken. Voor de box is een NIT wijziging ( meestal verhoging tot 32 daarna 1 keer verlaging) het sein om een rescan aan te bevelen. Overigens staat er geen SSU in de lucht voor de rebox. Je zou rebox nederland is kunnen benaderen.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 21 juli 2010 Auteur Geplaatst: 21 juli 2010 OK..Edje, bedankt voor de info. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen