D_liver Geplaatst: 23 juli 2010 Delen Geplaatst: 23 juli 2010 Als het een single tuner moet zijn zou ik voor een Argus Mini IP gaan - 115 euro - CCcam client en Newcamd 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snoopy Geplaatst: 23 juli 2010 Delen Geplaatst: 23 juli 2010 OK, ga ik die eens proberen. Een tweede DM 800 HD wordt een beetje gek want zo vaak kijken we toch niet boven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snoopy Geplaatst: 29 juli 2010 Delen Geplaatst: 29 juli 2010 Heb nu zo'n Edision Argus Mini IP binnen, had om een zwarte gevraagd maar nu blijkt bij de zwarte het hele voorfront glimmend zilver te zijn. Aaaarrgghh ! Kan dat eraf ??? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ReneBee Geplaatst: 30 juli 2010 Delen Geplaatst: 30 juli 2010 Mijn Argus mini 2in1 heeft precies hetzelfde. Ik weet niet of het eraf kan, lijkt me niet. Mooi toch zo'n spiegeltje.... René. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wigee Geplaatst: 30 juli 2010 Delen Geplaatst: 30 juli 2010 En is deze mini ip echt de moeite? Misschien een kleine review ? Kan je bv ook je hd schijf benaderen die op je andere ontvanger zit? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaltonSat Geplaatst: 30 juli 2010 Delen Geplaatst: 30 juli 2010 Origineel bericht van: D_liver Yep maar dan alleen als client niet als server. Staan in dit topic genoeg voorbeelden, Edison Argus- Opticom ed Met de nieuwe image van Venton kan de Venton 200 HD ook als server gebruikt worden maar dan enkel intern (enkel binnenhuis op zelfde netwerk). Dus wel ook werken met andere ontvangers met cccam dus ook dreamboxen etc. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snoopy Geplaatst: 30 juli 2010 Delen Geplaatst: 30 juli 2010 Met de ILTV firmware (http://www.ichliebe.tv/) moet ie ook als server kunnen draaien. Het opzetten als client is een fluitje van een cent. Mij stoort alleen de glimmend/spiegelende voorkant maar volgens de verkopen kun je die eraf pellen en dan heb je een matzwart apparaat. Ga ik nog zeker doen. Het installeren van de ILTV firmware wilde eerst op een of andere manier niet. Pas toen ik de Amstar firmware erop had gezet ging de ILTV firmware daarna ineens wel en verschenen de gewenste nieuwe opties in het menu. Vind het voor de rest een super apparaat met erg fraaie menu's. Het enige wat me tot nu toe niet kan bekoren is het aanmaken van Favoriet lijsten op het apparaat zelf. Dat gaat wat houterig. Maar daar is deze (http://www.setedit.de/startup_d.html) edit voor (speciale versie voor Argus Mini). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snoopy Geplaatst: 30 juli 2010 Delen Geplaatst: 30 juli 2010 Minpunten: - geen TTX ondetitels tot zover - niet tot matig werkende EPG - af en toe schokkend beeld, server Edision dient handmatig stilgezet te worden en weer opgestart. Via groene knop opnieuw opstarten werkt niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snoopy Geplaatst: 31 juli 2010 Delen Geplaatst: 31 juli 2010 Ik zie trouwens veel overeenkomsten tussen de software op deze Argus mini en die op de Comag SL 90 HD. Het zijn vooral bepaalde details waardoor duidelijk is dat de software door dezelfde firma geprogrammeerd is of dat het ene programma op de andere is gebaseerd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ReneBee Geplaatst: 31 juli 2010 Delen Geplaatst: 31 juli 2010 Wanneer je een software update doet, moet je de optie All software with channel list ( o.i.d.) nemen. Wel eerst even je bestaande kanaallijst veiligstellen. Na de software update je kanaallijst weer terugzetten en spelen maar. René. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snoopy Geplaatst: 31 juli 2010 Delen Geplaatst: 31 juli 2010 Citaat: moet je de optie All software with channel list ( o.i.d.) nemen Alles geprobeerd, werkte niet. Pas na andere firmware wilde de ILTV ineens wel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ReneBee Geplaatst: 31 juli 2010 Delen Geplaatst: 31 juli 2010 Vaag. Ik had hetzelfde probleem met een nieuwe originele versie van Edision. Gevraagd bij Edision en dit schreven ze: Guten Tag, Sie müssen die Software MIT SETTINGS machen und dann auch mit Ja und OK bestätigen Technikservice… Daarna heb ik op dezelfde manier de ILTV eroverheen gezet zonder problemen. René. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snoopy Geplaatst: 1 augustus 2010 Delen Geplaatst: 1 augustus 2010 De Argus Mini IP draait trouwens op de oude Cccam 2.0.11 Zie stapels ECM's voorbijkomen maar een EMM's .... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snoopy Geplaatst: 1 augustus 2010 Delen Geplaatst: 1 augustus 2010 Nog even wat verder gepuzzeld. Ook als je de nieuwste ILTV image eropzet blijft de CAM de versie CCcamd 2.0.11. Lijkt erop dat deze receiver niet kan draaien met een orginele CCcam versie, alleen met een verouderd aangepasde. Ook kan ik niet bij het .CFG bestand komen van de CAM. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JBnl Geplaatst: 3 augustus 2010 Delen Geplaatst: 3 augustus 2010 Google anders eens op de volgende modellen: SatHawk PVR800 Solomend 800 Skybox S9 Ali3602 DVB-S2 Zijn allemaal dezelfde boxen alleen met een andere naam met eigen Linux software en cc-cam ondersteuning. groeten,JBnl Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen