Snoopy Geplaatst: 4 augustus 2010 Delen Geplaatst: 4 augustus 2010 Heten nu: OpenBox S9 HD PVR Oude namen gaan verdwijnen: Citaat: I heard that the company that makes the sathawk sells it under a few different names is just going to sell it under one name! The name is OpenBox S9 HD PVR Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bander Geplaatst: 4 augustus 2010 Delen Geplaatst: 4 augustus 2010 Hallo ik heb een edison argus mini ip , hij bevalt goed en heeft mooi beeld. Er zijn wel enkele puntjes die beter kunnen : - een editor die gebruiksvriendelijk is voor het bewerken van favorieten. - machine kan niet op standby maar gaat helemaal uit (opnieuw opstarten duurt echter maar 30 sec) - Belangrijkste Cccam , de cccam die gebruikt is werkt niet echt lekker met bepaalde sharings methode (freezes), het schijnt om een "hop2" probleem te gaan. Een nieuwere versie van cccam implenteren ala dreambox kan helaas niet , het is dus te hopen dat de image bakkers dit wel voor elkaar krijgen. Voor wat je betaalt is het wel een goede ontvanger gr Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snoopy Geplaatst: 4 augustus 2010 Delen Geplaatst: 4 augustus 2010 Citaat: - Belangrijkste Cccam , de cccam die gebruikt is werkt niet echt lekker met bepaalde sharings methode (freezes), het schijnt om een "hop2" probleem te gaan. Het probleem is dat de Argus Mini IP een cloneCCcam 2.1.1 versie heeft en deze niet goed wil samenwerken met een CCcam server die op 2.1.4 draait. Zet je de server zelf terug naar 2.1.1 dan draait de boel stabiel. Ik heb nu een heel aantal van die boxjes bekeken, komen allemaal uit China, buitenkant diverse variaties, software bijna allemaal hetzelfde ook al zien de menu's er wat anders uit. Grootste probleem is dat CCcam er vast ingebakken zit, je kunt niet zelf updaten naar een nieuwere versie dus je zit met handen en voeten aan de fabrikant vast of aan de image makers, ook in de toekomst. Ik zou wel eens van iemand willen horen die zo'n ding heeft wat ECHT onder Linux draait en waarbij je zelf zoals op een Dreambox CCcam kunt installeren en configureren en dat je ook via FTP bij het bestandssysteem kunt komen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bander Geplaatst: 4 augustus 2010 Delen Geplaatst: 4 augustus 2010 Precies Dat zou het mooiste zijn dat "we" zelf de cccam kunnen updaten. Op dit moment ben je dus nog afhankelijk van de imagebouwers en deze zijn moeilijk benaderbaar (logisch) en de site waar je meer info kunt vinden zijn bijna allemaal duits Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snoopy Geplaatst: 4 augustus 2010 Delen Geplaatst: 4 augustus 2010 Verder is de Edision Argus Mini IP best een mooi apparaat, zeker met de ILTV image erop. De toekomst zal uitwijzen of we ons aan de (chinese ) goden hebben overgeleverd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Frank1234 Geplaatst: 4 augustus 2010 Delen Geplaatst: 4 augustus 2010 Ik wil de Ferguson ariva 100 kopen ca E90,- maar die kan dan wel of niet met cccam connecten? Anders toch maar de Edison argus mini ip.Kan iemand mij een pm sturen via welke winkel ik die het beste kan kopen. Bvd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Frank1234 Geplaatst: 5 augustus 2010 Delen Geplaatst: 5 augustus 2010 niemand?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast aart44 Geplaatst: 5 augustus 2010 Delen Geplaatst: 5 augustus 2010 Origineel bericht van: Frank1234 niemand?? Hier heb ik een Ferguson Ariva 200 en het zit wel in het menu, CC cam maar zelf gebruik ik het niet. Wat ik op een Duits forum lees loopt het niet echt stabiel maar er komt ook regelmatig een firmware upgrade met fix er zijn er al drie geweest maar nog valt het dacht ik nog wel eens uit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snoopy Geplaatst: 5 augustus 2010 Delen Geplaatst: 5 augustus 2010 Welke versie van CCcam is dat dan ? Als je verkeerde versies van CCcam combineert dan wordt de situatie meteen instabiel terwijl de receiver voor de rest prima kan werken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
alles is simpel Geplaatst: 5 augustus 2010 Delen Geplaatst: 5 augustus 2010 de ariva100 kan met CCcam connectie maken maar is niet stabiel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Frank1234 Geplaatst: 5 augustus 2010 Delen Geplaatst: 5 augustus 2010 Ok bedankt, toch maar de Edision Argus Mini IP. In Duitsland kopen? Welke site/winkel? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
M_Z Geplaatst: 5 augustus 2010 Delen Geplaatst: 5 augustus 2010 Deze vraag is ongewenst op S4a, aangezien je hiermee uitlokt dat andere gebruikers hier raclame gaat maken. Ik zou je dus aanraden om eens goed te Googlen. Er is volgens mij nog geen Nederlandse importeur voor deze ontvangers, dus wellicht is hij in het grijze circuit wel al in Nederland te koop. Verder is het inderdaad een Duitse importeur die deze ontvangers onder hun eigen naam in China laat produceren. Let wel op dat ook de Edision gebruik maakt van CCcam2.0.11 Alleen de Venton HD200 maakt gebruik van een nieuwere versie 2.1.3 en bovendien kan hij als Newcamd server gebruikt worden. Succes met je zoektocht naar een leuke goedkope HD ontvanger, M_Z Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ghanssie Geplaatst: 5 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2010 Zag op een ander forum de Atevio 200 voor € 139,- HDTV (High Definition) Set-Top-Box Unterstützt MPEG4 /MPEG2 - HD/SD, DVB-S2 /DVB-S HD+ by Astra über CI+ Common Interface+ (CI+) Schnittstelle Aufnahme und Wiedergabe mit externen Speichermedien (USB 2.0) Aufnahme und zeitversetztes Fernsehen gleichzeitig Aufnahme und Wiedergabe gleichzeitig Unicable LNB Unterstützung Vorprogrammierte Senderliste für ASTRA Mehrsprachiges On-Screen-Display (OSD) OTA Update der Geräte-Firmware via Satellit Intelligenter Blindscan für sowohl SD- als auch HD-TV und Multisatellitensuche HDMI 1.3a Ausgang (mit Upscaling Funktion) Mediaplayer für JPEG & MP3 Videoauflösung: 576i, 576p, 720p, 1080i unter 1W Stromverbrauch im Standby-Modus Bedienungsanleitung Fernbedienung Batterien Externes 12V Netzteil CI+ Modul und HD+ Smartcard (12 Monate gratis) Tuner und Kanaldecoder Single Tuner MPEG 4/MPEG2-HD/SD,DVB-S2/DVB-S Eingangsfrequenzbereich 950 MHz ~ 2150 MHz Eingangspegel in dbm -75 dbm ~ -25 dbm C- und Ku-Band tauglich SCPC & MCPC tauglich DiSEqC V1.0/1.2/USALS / kompatibel LNB Steuerung über 13/18V, 500mA max.22kHz Umschaltung über DiSEqCUSALS kompatibelKurzschluss-und ÜberlastsicherungUnicable LNB Unterstützung LNB-Stromversorgung 13/18 VDC, max. 500 mA Demodulation QPSK (DVB-S2, DVB-S), 8PSK (DVB-S2 Anzahl Speicherplätze für TV/Radio 5000 Anschlüsse TV-Scart: RGB/FBAS-Unterstützung TRS: Analog Audio Anschluss HDMI 1.3a Ausgang (mit Video-Upscaling Funktion) S/PDIF (optisch) Dolby Digital Ausgang USB: USB 2.0 Host Rückseite Ethernet: RJ45-Stecker Common Interface+ Schnittstelle: 1 x CI+ Slot Display: 7-Segmente LED, 4 Zeichen Tasten: 3 Tasten (Standby, KANAL NACH OBEN/UNTEN) Anzeige: 1 LED (Standby) Stromversorgung Eingang zur Stromversorgung des Gerätes: 12V/2A (externes Steckernetzteil) Eingangsspannung: AC 220-240 V, 50 Hz Stromverbrauch: Max. 25W Energieverbrauch Standby Ausstattung Transportstrom: MPEG-4 AVC/H.264 MPEG-2 Videoauflösung: 576i, 576p, 720p, 1080i Bildformatumschaltung: 16:9 / 4:3 Audiomodus: HE AAC, AAC, DD/DD+, AC3 EPG Dienst: EPG mit mehrtägiger Vorschau Timer: Mehrfach Timer, Timer über EPG Teletext Decoder: 100 Seitenspeicher Programmsuche: Verschiedene Programmsuch Optionen Favoriten Programmliste: Eine Favoritenliste Physikalische Daten Größe (B x H x T): 295x170x40 mm Gewicht (netto): 1,4 kg EAN-Code: 4250469300043 Zubehör: Bedienungsanleitung, Fernbedienung,AAA-Batterien Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Meharis Geplaatst: 6 augustus 2010 Delen Geplaatst: 6 augustus 2010 Deze week vanuit Duitsland laten bezorgen: Ferguson Ariva 100E. Deze HD-ontvanger bezit o.m. een cardreader en LAN-aansluiting en kan overweg met CCCAM. Draait bij mij goed i.c.m. met een Dreambox 500 (= server CCCAM). Zeer regelmatige firmware updates. De prijs incl. bezorgkosten bedroeg (afgerond) € 88,-. Maandagochtend besteld en dinsdag al geleverd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snoopy Geplaatst: 6 augustus 2010 Delen Geplaatst: 6 augustus 2010 Welke versie van CCcam draait er op elk van de systemen ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen