Edwin024 Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 Origineel bericht van: Gerard 76 Vergeet dan ook niet te melden dat het abo hierdoor 2 euro duurder is. Ik zou graaaaaaaaaaaaaaaaaaag 2 euro meer betalen voor 4 kanalen Eredivisie Live en één HD EL bij Canal Digitaal. Gigablue Quad met Wavefronier T90 (8x Smart LNB)
Littlesat Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 Maar ik denk niet dat je zoveel wilt betalen als een Ziggo abonnee.... (14.95 -> 16.95 nog meer dan het analoge basispakket).... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Catastrofus Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 Dat hangt helemaal af wat je zelf wil. Ik heb zelf gebruik gemaakt van een aanbieding (10 weken voor 5 euries) en dat HD kanaal zal ik helemaal geweldig vinden. Dus jij kan niet beslissen wat ik of een ander wil zien. Origineel bericht van: Littlesat Maar ik denk niet dat je zoveel wilt betalen als een Ziggo abonnee.... (14.95 -> 16.95 nog meer dan het analoge basispakket).... 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Littlesat Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 Bij twee euro meer zit je bij CDS op 12.45 op Eredivisie 1,2,3,4 en 1 HD zoals het boven mijn vorige draadje beweerd werd. Bij ziggo wordt dat 16.95 voor deze zenders... Ik vind het toch wel behoorlijk aan de prijs....... En je kunt niet kiezen uit 1 en 2 alleen of zonder HD of alleen ECV1 en de programma's van je eigen voorkeur club of zo iets om het goedkoper te maken. Het is alles of niets!!! tja iemand moet er toch voor zorgen dat de voetbalclubs uit de problemen komen ;-) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Catastrofus Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 Beweringen heb ik niets aan. Nu heb ik voor 5 euries 10 weken lang EL 1/2/3/4 + HD (EL 1) tot half oktober. Daarna dus ipv 14.95 zal ik 16.95 moeten gaan betalen. Geen probleem dus want het is maar net wat je het waard vindt. Origineel bericht van: Littlesat Bij twee euro meer zit je bij CDS op 12.45 op Eredivisie 1,2,3,4 en 1 HD zoals het boven mijn vorige draadje beweerd werd. Bij ziggo wordt dat 16.95 voor deze zenders... Ik vind het toch wel behoorlijk aan de prijs....... En je kunt niet kiezen uit 1 en 2 alleen of zonder HD of alleen ECV1 en de programma's van je eigen voorkeur club of zo iets om het goedkoper te maken. Het is alles of niets!!! tja iemand moet er toch voor zorgen dat de voetbalclubs uit de problemen komen ;-) 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Littlesat Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 Het is inderdaad waar... als je het waard vind... Maar 16.95 per maand.... reken eens uit wat dat per jaar is. Daar heb je een jaarabonnement van je favoriete club in het stadion voor.... En dan is het niet alleen HD, niet alleen 3D maar echt met je eigen ogen!!!! En die prijs, het is nog meer dan een analoog basispakket, BasisHD bij Canaldigitaal, voor maar 1 zender 24/7 en een paar af en toe.... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
wortellica Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 Het is inderdaad een flink bedrag, maar ik heb het er ook voor over. En ik heb zo een seizoenskaart voor alle clubs
Catastrofus Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 Tsja, zo ken ik er ook wel een paar. Ik wil zelf de keuze maken naar welke wedstrijd ik wil kijken en dat kan bij EL. En dan nog, als ik de goede keuze maak, in HD. En als je denkt dat ik voor een dubbeltje op de eerste rij zit: - ziggo + hd + el - cds basis (bij m'n ex in duitsland) + stb + hd (ja, ja, + 5 euries) - sky uk (+hd) maar deze valt bijna weg (maar niet helemaal ) tegen het toppakket wat nu in GB zit) Je wilt niet weten wat ik betaal per maand (> 70 euries) maar ik heb het er wel voor over, Origineel bericht van: Littlesat Het is inderdaad waar... als je het waard vind... Maar 16.95 per maand.... reken eens uit wat dat per jaar is. Daar heb je een jaarabonnement van je favoriete club in het stadion voor.... En dan is het niet alleen HD, niet alleen 3D maar echt met je eigen ogen!!!! En die prijs, het is nog meer dan een analoog basispakket, BasisHD bij Canaldigitaal, voor maar 1 zender 24/7 en een paar af en toe.... 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Catastrofus Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 Dubbelop dus. En ik vind het EL bedrag al heel wat ondanks dat ik het er uiteraard voor over heb, laat staan een seizoenskaart... Origineel bericht van: wortellica Het is inderdaad een flink bedrag, maar ik heb het er ook voor over. En ik heb zo een seizoenskaart voor alle clubs 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Edwin024 Geplaatst: 5 augustus 2010 Geplaatst: 5 augustus 2010 Origineel bericht van: Catastrofus Tsja, zo ken ik er ook wel een paar. Ik wil zelf de keuze maken naar welke wedstrijd ik wil kijken en dat kan bij EL. En dan nog, als ik de goede keuze maak, in HD. En als je denkt dat ik voor een dubbeltje op de eerste rij zit: - cds basis (bij m'n ex in duitsland) + stb + hd (ja, ja, + 5 euries) Ik heb inmiddels de nieuwe prijzen van Bundesliga voetbal in HD gezien, via SKY: 44,94 per maand, na 19,95 t/m eind dit jaar.... Gigablue Quad met Wavefronier T90 (8x Smart LNB)
Littlesat Geplaatst: 5 augustus 2010 Geplaatst: 5 augustus 2010 Heftig zeg... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Neptunus Geplaatst: 5 augustus 2010 Geplaatst: 5 augustus 2010 Een Eredivisie abo is in Nederland niet duur, zelfs niet bij Ziggo, de echte liefhebber heeft het er graag voor over omdat hij of zij het gevoel heeft een seizoenskaart van 18 clubs te hebben. Verder wordt ook het unieke aanbod steeds groter, nu ook bekervoetbal en Europaleague wedstrijden. Ik heb een seizoenskaart bij Vitesse en ga dus naar 18 thuiswedstrijden maar als voetbal liefhebber zou ik wedstrijden als Willem II-NAC of Groningen-Heerenveen niet willen missen, laat staan Ajax-Feijenoord of Twente-PSV. Hoe dan ook, ik verheug me op de eredivisie en ben blij dat die zogenaamde oranje feestsupporters weer onder hun steen zijn gekropen. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Hageneis Geplaatst: 5 augustus 2010 Geplaatst: 5 augustus 2010 Origineel bericht van: Neptunus Een Eredivisie abo is in Nederland niet duur, zelfs niet bij Ziggo, de echte liefhebber heeft het er graag voor over omdat hij of zij het gevoel heeft een seizoenskaart van 18 clubs te hebben. Verder wordt ook het unieke aanbod steeds groter, nu ook bekervoetbal en Europaleague wedstrijden. Nou, ik vind het zelf wel behoorlijk aan de prijs, zeker voor het niveau van de Eredivisie. De prijs bij Ziggo is nu bijna hetzelfde als het hele basispakket! Topfield TF-5300k | Samsung SMT-1000T
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen