Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@ El Piño

Hank heeft toch wel iets vreemds. Bij mijn broer met KPN-IPB zit ie op 240 meter van de centrale op een 4,5 MB. (IP-Visualroute Wijkcentrale Kerkstraat-Hank).

Mijn moeder waar ik op 5 huizen na op heb gewoond is over gestapt op Online 6,9 MB (IP-Visualroute Wijkcentrale-Eindhoven)

Weet dat er glas loopt in Hank al dik een 7 jaar, en zou die in de Kerkstraat gerouted worden naar Online Eindhoven ?

Zelf hier haal ik variabel tussen 4 en 7. Heel wisselend en ook op Online. (IP-Visualroute Wijkcentrale Stadskanaal Centrum)

Voor het gemak ipv te graven, zie ik als ik mijn luik bij de voordeur opentrek een 6-tal blauwe KPN kabels leggen. Kan aansnijden en tappen voor een ADSL-lijntje als het moet.

Bandbreedte genoeg loldev.gif

Geplaatst:
Origineel bericht van: EL PIÑO
Origineel bericht van: bassochist
ik zit 4km van de centrale af, wat ik vreemd vindt is dat het wel een paar weken goed is gegaan, en de tijd daarvoor ging het ook altijd prima, was zelfs 1 van de weinige die toendertijd niks te zeuren had over ipb, maar de laatste tijd toch met regelmaat dat de draadloze verbinding wegvalt, je ziet dan de ontvangst flink afnemen, en even later heeft ie dan geen ip adres meer, en dan moet ik de box opnieuw opstarten en dan is het weer weg.

Als je draadloze verbinding wegvalt, ligt het wel aan het modem.

Overigens is 4 kilometer wel te ver om 8 Mbps te leveren. Met ADSL2+ zou 4 tot 6 Mbps daarentegen wel moeten lukken.

dat het te ver is voor 8mb was ik al achter, maar heb dus wel een aantal weken ruim de 5 kunnen halen, en nu is het weer terug gezakt.

ik zal maar eens contact op gaan met de kpn.

Using IE 6 on the internet is like urinating in a public swimming pool. It's rude, there's no excuse for it,

and anyone who does it should be ashamed of themselves.

Geplaatst:

nou vandaag contact gehad met de kpn, had net nog even op speedtest gekeken ping was 26ms snelheid up was heel erg afwisselend tussen de 0.3 en de 1.2 mbit, snelheid up was 0.4 mbit, heel erg treurig dus, wordt steeds slechter en slechter, dus kpn gebeld, daar zeggen ze dat ik nu 5.1 mbit zou moeten zitten, dat is ook geweest een maand geleden ong voor het laatste daarna is het steeds langzamer geworden, ze gaan nu de lijn optimaliseren ofzo, en het zou 21 augustus opgelost moeten zijn.

Using IE 6 on the internet is like urinating in a public swimming pool. It's rude, there's no excuse for it,

Geplaatst:

nou het belletje heeft gewerkt blijkbaar, verbinding is weer stabiel en de snelheid is weer normaal.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen