Ga naar inhoud


Het blad Satellietgids: beetje weggegooid geld?


Elwin

Aanbevolen berichten

Ik zag vandaag de Satellietgids liggen bij de plaatselijke bladenman. Heb hem gekocht, maar nu ik er zo doorheen blader, merk ik toch op dat het blad niet actueel is. Berichten in het blad gaan over de Themazenders die naar MPEG4 zijn overgezet op 30 maart jl. Beetje 'oude koeien uit de sloot halen' volgens mij...

 

Verder wordt het blad gevuld met een hoop reclame, een test over webshops, een artikel over bepaalde aansluitingen, en een artikel over ASTRA 3D...

 

Verder een WK-schema... (altijd handig ná het WK)

 

Beetje jammer, meer mensen die toch balen dat ze hem gekocht hebben? Had gehoopt op interessante achtergrondinfo...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Elwin


Verder een WK-schema... (altijd handig ná het WK)



Het blad ben ik op geabonneerd en is voor het WK uitgekomen.
Het beste artikel vond ik de "Test Webshops" waarin CDS er erg slecht uit komt.
Artikelen teruggestuurd maar ook na diverse telefoontjes en emails never nooit geld terug gekregen. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Ik zag vandaag de Satellietgids liggen bij de plaatselijke bladenman. Heb hem gekocht, maar nu ik er zo doorheen blader, merk ik toch op dat het blad niet actueel is. Berichten in het blad gaan over de Themazenders die naar MPEG4 zijn overgezet op 30 maart jl. Beetje 'oude koeien uit de sloot halen' volgens mij...

Verder wordt het blad gevuld met een hoop reclame, een test over webshops, een artikel over bepaalde aansluitingen, en een artikel over ASTRA 3D...

Verder een WK-schema... (altijd handig ná het WK)

Beetje jammer, meer mensen die toch balen dat ze hem gekocht hebben? Had gehoopt op interessante achtergrondinfo...


Dat blad lag dus blijkbaar al een tijdje in de schappen.
Nu is de inhoud van bladen toch snel verouderd ten opzichte van het internet. Ik ben in het verleden ook geabonneerd geweest op verschillende bladen maar die werden op een gegeven moment een grote advertentie en dat word je al door de strot geduwd zonder dat je ervoor hoeft te betalen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Dat blad lag dus blijkbaar al een tijdje in de schappen.


Nou dat lag hij niet hooguit een paar weken.
Het is inderdaad al snel verouderd , maar dat heb je als het blad maar 4 keer per jaar verschijnt.
IK vind het zelf wel een aardig blad , maar misschien komt het door gebrek aan beter.
Advertenties zouden inderdaad wat kleiner mogen en er mag van mij ook wat meer in de artikelen geschreven worden.
De bladzijdes zijn vaak half gevuld met tekst en hele grote foto's erbij.

Man wat mis ik die Hopperguide. frown

gr.

Satlook

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag het blad vorige week voor het eerst liggen. Ik bladerde er gauw door. Ik denk, ach neem ik de volgende keer wel mee.

 

Gisteren toch meegenomen omdat ik de andere nummers ook gekocht had. Maar volgende keer laat ik hem gewoon liggen. Dat artikel over de webshops is nog het interessantst. Rest is gewoon achterhaald nieuws...

 

Jammer, want de Hopper Guide zijn we volgens mij ook kwijt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

IJzerbout, ik ben het helemaal met je eens... het alleberste blad wat er volgens mij te koop is... Ik ben Ik ben al sinds 1988 abonnee op Infosat, en kijk iedre keer weer uit naar de tijd dat het blad op de mat valt. Het abo kost nu 52 euro per jaar vanuit Nederland. Als abonnee heb je ook gratis toegang tot de internetcontent van Satfinder.info

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...