Dilasso Geplaatst: 21 juli 2010 Geplaatst: 21 juli 2010 Beste Lezer, Gisteren voor het eerst een film opgenomen met mijn Vu+ DUO het was een TS-file reclame er uit geknipt en weer samengevoegd. Het resultaat was een MPG-file, terug gezet naar de Vu+ en afspelen maar, dat lukte wel maar ik had geen geluid, als ik hem afspeel op de PC dan is er wel geluid iemand een idee, ik werk met VTI als image. Groeten, Dilasso. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Pietjebel10 Geplaatst: 21 juli 2010 Geplaatst: 21 juli 2010 Heb ik ook vaak bij deze files, ik los het op door de soft opnieuw op te starten en dan heb ik geluid. Ook wanneer hij stottert is opnieuw opstarten van de box voor mij vaak de oplossing. Vu+ Uno DM 800 DM800SE Sundtek-C HUMAX
Dilasso Geplaatst: 21 juli 2010 Auteur Geplaatst: 21 juli 2010 Origineel bericht van: Pietjebel10 Heb ik ook vaak bij deze files, ik los het op door de soft opnieuw op te starten en dan heb ik geluid. Ook wanneer hij stottert is opnieuw opstarten van de box voor mij vaak de oplossing. Hoi Pietje, Dit ga ik uitproberen, ik laat nog van mij horen. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------