Dilasso Geplaatst: 21 juli 2010 Geplaatst: 21 juli 2010 Beste Lezer, Gisteren voor het eerst een film opgenomen met mijn Vu+ DUO het was een TS-file reclame er uit geknipt en weer samengevoegd. Het resultaat was een MPG-file, terug gezet naar de Vu+ en afspelen maar, dat lukte wel maar ik had geen geluid, als ik hem afspeel op de PC dan is er wel geluid iemand een idee, ik werk met VTI als image. Groeten, Dilasso. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Pietjebel10 Geplaatst: 21 juli 2010 Geplaatst: 21 juli 2010 Heb ik ook vaak bij deze files, ik los het op door de soft opnieuw op te starten en dan heb ik geluid. Ook wanneer hij stottert is opnieuw opstarten van de box voor mij vaak de oplossing. Vu+ Uno DM 800 DM800SE Sundtek-C HUMAX
Dilasso Geplaatst: 21 juli 2010 Auteur Geplaatst: 21 juli 2010 Origineel bericht van: Pietjebel10 Heb ik ook vaak bij deze files, ik los het op door de soft opnieuw op te starten en dan heb ik geluid. Ook wanneer hij stottert is opnieuw opstarten van de box voor mij vaak de oplossing. Hoi Pietje, Dit ga ik uitproberen, ik laat nog van mij horen. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Dilasso Geplaatst: 22 juli 2010 Auteur Geplaatst: 22 juli 2010 Origineel bericht van: Dilasso Origineel bericht van: Pietjebel10 Heb ik ook vaak bij deze files, ik los het op door de soft opnieuw op te starten en dan heb ik geluid. Ook wanneer hij stottert is opnieuw opstarten van de box voor mij vaak de oplossing. Hoi Pietje, Dit ga ik uitproberen, ik laat nog van mij horen. Ja, even uit en weer aanzetten dat is de oplossing, bedankt Pietje. Groet, Dilasso. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Tonskidutch Geplaatst: 22 juli 2010 Geplaatst: 22 juli 2010 dat is wel een beetje radikaal maar als het werkt, oké toch even vragen met welke software je die TS knipt en in mpeg omzet? ciao Second Life Mungo Parker
Pietjebel10 Geplaatst: 22 juli 2010 Geplaatst: 22 juli 2010 Misschien wel radicaal maar de enige manier om geluid te krijgen bij deze files of heb je een andere oplossing Vu+ Uno DM 800 DM800SE Sundtek-C HUMAX
Dilasso Geplaatst: 22 juli 2010 Auteur Geplaatst: 22 juli 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch dat is wel een beetje radikaal maar als het werkt, oké toch even vragen met welke software je die TS knipt en in mpeg omzet? ciao Hallo Tonskidutch, Dat doe ik met VideoReDo TVSuite, werkt geweldig. Groet, Dilasso. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Tonskidutch Geplaatst: 22 juli 2010 Geplaatst: 22 juli 2010 het is al een tijdje terug maar ik had tsdoctor gebruikt knip een stuk weg en sla op in origineel .ts formaat daarmee heb ik dus destijds geen geluidproblemen ondervonden. (o ja en die draait ook vanaf NAS prima op VU+ als toevoeging) of was dat niet de bedoeling, daar je ts naar mpeg converteert? ciao Second Life Mungo Parker
Dilasso Geplaatst: 22 juli 2010 Auteur Geplaatst: 22 juli 2010 Ik bewerk met Video Redo meestal TS-files en met Video Redo kun je de extentie instellen waaronder de file moet worden weggeschreven, staat bij mij dus ingesteld op MPG want ik brande er vaak een DVD van. Maar tegenwoordig schrijf ik de MPG-file weer terug naar de Vu+ en ga hem dan bekijken. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Brambo's Geplaatst: 22 juli 2010 Geplaatst: 22 juli 2010 Da's raar. Mijn VU+ Duo herkent de mpeg's niet. De enige manier is als via VLC op computer naar VU+ ga. Met mijn vorige ontvanger bewerkte ik de opnames met mpeg streamclip and bewaarde vervolgens naar MPEG2. Deze bestanden zijn echter niet zichtbaar op de VU+ bij opnames. - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
Dilasso Geplaatst: 22 juli 2010 Auteur Geplaatst: 22 juli 2010 Origineel bericht van: Brambo's Da's raar. Mijn VU+ Duo herkent de mpeg's niet. De enige manier is als via VLC op computer naar VU+ ga. Met mijn vorige ontvanger bewerkte ik de opnames met mpeg streamclip and bewaarde vervolgens naar MPEG2. Deze bestanden zijn echter niet zichtbaar op de VU+ bij opnames. Ik heb nog eens gekeken, maar het is toch echt een MPG-file en de Vu+ speelt hem perfekt af, mijn image is momenteel trouwent VTI en niet Open Pli, misschien heeft dat er nog iets mee te maken? Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Tonskidutch Geplaatst: 22 juli 2010 Geplaatst: 22 juli 2010 - MPEG1/2 PS (M2P, MPG) mpg OK - MPEG2 Transport Stream (TS, TP, TRP, M2T, M2TS, MTS) TS OK ligt zoals Dilasso schrijft misschien aan de afkorting voor type soort bestand bij Brambo...? heb dat ook met jpeg en jpg... jpg werkt ciao Second Life Mungo Parker
Brambo's Geplaatst: 22 juli 2010 Geplaatst: 22 juli 2010 Misschien zou dat inderdaad de oorzaak kunnen zijn. Ik zie het niet echt zitten om al die MPEG bestanden terug naar TS om te zetten. Ik ga de extentie van die bestanden nog eens checken straks. Anders hoop ik dat OpenPli mpeg2 bestanden graag zal ondersteunen in hun image. - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
Tonskidutch Geplaatst: 22 juli 2010 Geplaatst: 22 juli 2010 ik wed voor een emmertje zweet, dat Openpli die ook afspeelt en dat het de bestandsextentie is. ciao Second Life Mungo Parker
Brambo's Geplaatst: 22 juli 2010 Geplaatst: 22 juli 2010 Inderdaad man, schitterende tip. Heel erg bedankt. Standaard krijgen de films na verwerking in mpeg streamclip de mpeg extensie mee. Deze heb ik veranderd in mpg en nu is deze wel degelijk zichtbaar. - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen