Ga naar inhoud


[RE-8000HD] [RE-9000HD] Octagon firmware V1.08.31 is uit!


sathopper

Aanbevolen berichten

Vers van de Pers uit het Octagon kamp (sorry Rebox jullie lopen weer een stap achter whistle ):

 

OCTAGON_SF1018_HD_ALLIANCE_V10831__21_07_10

 

Gaat de juiste kant op. Als ik het goed lees is de skipbug opgelost maar dit wil ik eerst zien en dan geloven.

 

Ik zet de nieuwe versie er nu in! smile

 

Changes :

 

 

- Trick Mode & Spooling problem fix. (Pls test longer time)

- Maintenance Timeshift during Playback, Functionality Description :

--> Playback Recored files or AV file in Timeshift "ON" condition. Timeshit will be maintain

- Changing Entering Standby Mode (1W regulation supported models only)

--> Before :

- Standby Power "OFF" - Entering 1 Watt Standby Mode(Front OFF) by input [sTANDBY] Key in the condition 'ON'

- Standby Power "ON" - Entering Standby Mode to display Time by input [sTANDBY] Key in the condition 'ON'

--> After (Standby Mode Menu Item deleted) :

--> Using with Remote Control :

- ON condition : Input [sTANDBY] Key one time => Entering Standby Mode to display Time

- ON condition : Input [sTANDBY] Key two times within 2 seconds => Entering 1 Watt Standby Mode(Front OFF)

- ON condition : Press [sTANDBY] continously => Entering 1 Watt Standby Mode(Front OFF)

--> Using with Front Button :

- ON condition : Input Front [sTANDBY] button one time => Entering Standby Mode to display Time

- ON condition : Press Front [sTANDBY] buttom two times within two times => Entering 1Watt Standby Mode(Front OFF)

- Improved Timer Conflict issue

- HDD Checking functionality added when Booting or :

--> Menu - System Tools - Storage Manager : Storage Check

- Automatically added in Favorite HD Group when scan HD Service

--> Press FAV Button - HD Folder

- Displaying changed Resolution data on Screen when resolution changes (LIVE Tv Mode)

- Remain 'Standby off' condition when main Power off/on in the condition 'standby off'

- Improved MP3 playback

- Added JPEG ThumNail feature

- Week Day Showing add. by EPG and Sub Menu points

- TRT HD problem fix.

- Search Mode improved for TPs in nearly place

- Minor bugs fix.

- BISS keys update + add. (MENU 8282)

- SAT & TP List update (Eutelsat 7E & Turksat 42E)

- Important : New SDK will use by comign SW realese !

Link naar reactie
Delen op andere sites


Net te laat om te bewerken.

 

De Skipbug lijkt opgelost. Een opname waar ik het probleem mee had kan ik nu prima doorspoelen, reclame skippen enz.

 

Mijn wens om de uitgezonden resolutie te kunnen zien bij het zappen is in vervulling gegaan. Netjes in de rechterbovenhoek komt nu de uitgezonden, vast ingestelde of handmatig ingestelde resolutie te staan. Met de Info knop ook weer in beeld smile

 

Het veranderen van de resolutie met de resolutie toets wordt nu ook in beeld weergegeven dus hoef je niet meer met een verrekijker naar het display te staren welke resolutie je hebt gekozen.

 

Ik ben op het eerste oog tevreden met deze vooruitgang wink

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sathopper
Net te laat om te bewerken.

De Skipbug lijkt opgelost. Een opname waar ik het probleem mee had kan ik nu prima doorspoelen, reclame skippen enz.

Mijn wens om de uitgezonden resolutie te kunnen zien bij het zappen is in vervulling gegaan. Netjes in de rechterbovenhoek komt nu de uitgezonden, vast ingestelde of handmatig ingestelde resolutie te staan. Met de Info knop ook weer in beeld smile

Het veranderen van de resolutie met de resolutie toets wordt nu ook in beeld weergegeven dus hoef je niet meer met een verrekijker naar het display te staren welke resolutie je hebt gekozen.

Ik ben op het eerste oog tevreden met deze vooruitgang wink



De resolutie die je daar ziet is dat de uigezonden resolutie of zie je daar de resolutie die je ingesteld hebt bij je AV instellingen

Rebox 4220
Triax 65/70? met monoblock 19,2 - 23,5

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: edwin40
Origineel bericht van: sathopper
Netjes in de rechterbovenhoek komt nu de uitgezonden, vast ingestelde of handmatig ingestelde resolutie te staan.


De resolutie die je daar ziet is dat de uigezonden resolutie of zie je daar de resolutie die je ingesteld hebt bij je AV instellingen


Het antwoord op jouw vraag staat al in mijn verhaal wink

Bij deze in andere bewoording:
Indien dus de Box op automatisch staat is dit dus de uitgezonden resolutie die je ziet!

post-1896-1318261097,13_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sathopper
Mijn wens om de uitgezonden resolutie te kunnen zien bij het zappen is in vervulling gegaan. Netjes in de rechterbovenhoek komt nu de uitgezonden, vast ingestelde of handmatig ingestelde resolutie te staan.

Oooooh, dat heb ik toch al heel lang in beeld, althans dat denk ik.
In elk geval doet 1.08.26 dit wel.
Tijdens het zappen en ook via de Info-toets.
Dus niets nieuws.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Origineel bericht van: sathopper
Mijn wens om de uitgezonden resolutie te kunnen zien bij het zappen is in vervulling gegaan. Netjes in de rechterbovenhoek komt nu de uitgezonden, vast ingestelde of handmatig ingestelde resolutie te staan.

Oooooh, dat heb ik toch al heel lang in beeld, althans dat denk ik.
In elk geval doet 1.08.26 dit wel.
Tijdens het zappen en ook via de Info-toets.
Dus niets nieuws.


Ok bij de Octagon versie 1.08.26 was dit bij mij absoluut niet zo. De changes lijst bevestigd dat dit er (bij de octagon) nu bij deze versie (10831) pas inzit. Dat betekend dat de Rebox 26 versie al vooruit liep op de 31 versie.

Kun je dit met een screenshot ook laten zien?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens vergat ik nog te zeggen dat het niets uitmaakt of de beeldresolutie op 'Automatisch (PAL)' of vast op '1080i' staat.

Bij beide instellingen krijg je de informatie in beeld.

 

Hierbij dan ook het bewijs.

 

post-21534-1318261097,4705_thumb.jpg

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig dan was de firmware van Octagon V26 niet gelijk aan de V26 van Rebox crazy

 

Origineel bericht van: edwin40
Ok duidelijk, maar staat hij bij jou automatish dan?, heb je daar goede ervaringen mee?

Ik heb hem altijd vast op 1080I staan.

 

Nee hij staat vast bij mij. Dus hopelijk komt er nog een aanpassing: LIVE 1080P TV 720P smirk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Die zal er voorlopig niet komen, Live 1080 P

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij werkt hij tot nu ook goed en stabiel. Echter wel een vastlopertje gehad toen ik mijn modem resette en de netwerkverbinding even down was ging de Rebox gelijk ook vast staan. Heel apart.

 

Toch zijn de Octagon gebruikers niet zo happy met deze versie aangezien Korea wat zaken aangepast heeft waardoor er bepaalde applicaties niet meer werken.

 

Wat tot nu wel een positief punt is dat de Skip-bug is opgelost dit is een verademing. smile

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...