post Geplaatst: 21 juli 2010 Geplaatst: 21 juli 2010 hallo allemaal even een vraagje als ik een live uitzending kijk bv tour de france dan heb ik prima beeld en als ik de herhaling ga kijken dan heb ik veel blokjes beeld hoe komt dit en weet iemand een oplossing hier voor gebeurt bijna altijd met een herhaling wie oh wie heeft dit ook al vast voor het mee denken met vriendelijke groet
M_Z Geplaatst: 22 juli 2010 Geplaatst: 22 juli 2010 Heb je het echt over herhalingen die worden uitgezonden, of spreek je over je eigen opnames ? Ik ga even uit van de herhaalde uitzendingen: Dat de herhalingen misschien niet in dezelde resolutie worden uitgezonden is best mogelijk. Je zou die vraag eens aan de NOS kunnen stellen. Maar echt opvallend veel kwaliteitsverschil kan ik niet waarnemen. Lijkt me zowieso niks dat echt met je ontvanger te maken heeft. M_Z
post Geplaatst: 22 juli 2010 Auteur Geplaatst: 22 juli 2010 Origineel bericht van: M_Z Heb je het echt over herhalingen die worden uitgezonden, of spreek je over je eigen opnames ? Ik ga even uit van de herhaalde uitzendingen: Dat de herhalingen misschien niet in dezelde resolutie worden uitgezonden is best mogelijk. Je zou die vraag eens aan de NOS kunnen stellen. Maar echt opvallend veel kwaliteitsverschil kan ik niet waarnemen. Lijkt me zowieso niks dat echt met je ontvanger te maken heeft. M_Z heb het echt over herhalingen die worden uitgezonden
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen