The Iron Maiden Geplaatst: 22 juli 2010 Auteur Geplaatst: 22 juli 2010 Ik denk dat dit niet gaat passen. De arm (?) van de lnb houder is driehoekig. Deze lnb houder is bedoeld voor rechthoekige (triax) armen. mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
satencom Geplaatst: 22 juli 2010 Geplaatst: 22 juli 2010 past deze ook anders even foto van de arm HQ LNB - Multifeed - Adapter für Fuba Hirschmann Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
The Iron Maiden Geplaatst: 6 september 2010 Auteur Geplaatst: 6 september 2010 Ik heb inmiddels een andere duo lnb gekocht, die geschikt is voor 80 cm schotels. Nu heb ik wel beeld op alle regionale zenders. Deze lnb werkt dus op op een 1 m schotel mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
satencom Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 das mooi zijn je ouders ook weer blij Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten