Ga naar inhoud

helpt een signaalversterker?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan moeilijk BADR ontvangen. Zou een signaalversterker helpen?

• Moderator
Geplaatst:

Ow, ik krijg een deja vu.

Ik zou in dit geval de zoekfunctie willen aanraden, er zijn al een paar honderd bladzijden tekst op dit forum te vinden.

Dit is mijn favoriet.

>Klik<

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
Citaat:
Dit toppic zouden we moeten aanmelden als nationaal erfgoed laugh.

Een versterker kan alleen wat versterken wat er eventueel is. Het beste middel is een zo groot mogelijke schotel.
Ik zou alleen ff wachten met investeren, daar Arabsat zojuist een nieuwe BADR-5 heeft geplaatst op 26E en het dus maar afwachten wordt wat daar de ontvangst resultaten van zullen zijn.
Ik vrees het ergste!

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Geplaatst:

Help, het monster van Loch Ness duikt weer op.

Is er misschien ook nog een kandidaat om een topic te openen over de paraprot, dan zijn we volledig.

De topicstarter wist het misschien niet, maar de signaalversterker en paraprot zijn hier zoiets als indertijd Oost-en West-Europa met het IJzeren Gordijn er tussen.

Je bent ervoor of je bent ertegen, een andere optie bestaat er niet en om de zoveel tijd wordt daarover een wereldoorlog III uitgevochten

Greets

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.