alejandro Geplaatst: 25 juli 2002 Geplaatst: 25 juli 2002 Is het mogelijk om mijn s-video uitgang van mijn humax aan te sluiten op mijn video ingang van mijn videokaart(leadtek ti4200 my vivo 128mb) ik krijg de melding cannot play preview mode. heeft iemand hier ervaring mee ? Bedankt maar weer, Alejandro Vastberaden, geen arrogantie!
Hemant Geplaatst: 25 juli 2002 Geplaatst: 25 juli 2002 Volgens mij zijn ze allbei outpunt je moet in en output hebben ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
alejandro Geplaatst: 25 juli 2002 Auteur Geplaatst: 25 juli 2002 hmmm,op de humax zit een rca cinc uitgang en op mijn videokaart heb ik zowel in als uit,hij zit dus op de humax uit en op de videokaart in. dus daar zal het niet aan liggen. tnx anyway Vastberaden, geen arrogantie!
Gast Geplaatst: 25 juli 2002 Geplaatst: 25 juli 2002 Op de chinch aansluiting van de Humax is alleen maar een CVBS uitgang voorhanden (zie de gebruiksaanwijzing). S-video uit is alleen op de scart bus aanwezig. Er zijn verloop kabels van scart naar S-bus en ik neem aan dat het daar wel mee werkt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen