Gerard 76 Geplaatst: 25 juli 2010 Geplaatst: 25 juli 2010 Origineel bericht van: Mirage Wij hebben simpelweg een COAX-kabel die uit de muur komt zetten en die aangesloten is op een splitter. Vanuit daaruit loopt er een kabel naar de woonkamer. Zit er op de andere uitgang van die splitter niets? Of bedoel je een koppelstuk?
Gast Mirage Geplaatst: 25 juli 2010 Geplaatst: 25 juli 2010 Op de andere uitgang zit inderdaad niets.
Gerard 76 Geplaatst: 25 juli 2010 Geplaatst: 25 juli 2010 kun je de splitter er ook tussenuit halen? of zit die splitter vast aan de kabel die uit de muur komt?
Drs. IJzerbout Geplaatst: 25 juli 2010 Geplaatst: 25 juli 2010 Waar woon je? Als het toevallig bij mij in de buurt is kan ik wel even komen kijken. Ik woon ca. 50 km ten zuid-oosten van Frankfurt/M "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
satencom Geplaatst: 25 juli 2010 Geplaatst: 25 juli 2010 zou je ook een foto van de spliter kunnen maken ,kunnen we zien wat van type het is Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast Mirage Geplaatst: 25 juli 2010 Geplaatst: 25 juli 2010 Monchengladbach, dus jammergenoeg redelijk ver weg van Frankfurt. In ieder geval bedankt voor het aanbod.
Gerard 76 Geplaatst: 25 juli 2010 Geplaatst: 25 juli 2010 ha,daar komt een vrachtwagen van m'n werk ook dagelijks dan rij ik wel een keertje mee mullheim rheinberg m`gladbach dormagen langenfeld
Gast Mirage Geplaatst: 25 juli 2010 Geplaatst: 25 juli 2010 Origineel bericht van: satencom zou je ook een foto van de spliter kunnen maken ,kunnen we zien wat van type het is
Gerard 76 Geplaatst: 25 juli 2010 Geplaatst: 25 juli 2010 dat ziet er niet echt lekker uit geen wonder... laat je verhuurder de zaak eerst maar es normaal aansluiten want dit lijkt nergens op.
Gast Mirage Geplaatst: 25 juli 2010 Geplaatst: 25 juli 2010 Is het aan te raden om een nieuwe splitter te kopen? Onze huurbaas is op dit moment op vakantie maar we willen eindelijk weleens normaal tv willen kijken. Kunnen we dit ook zelf oplossen?
satencom Geplaatst: 25 juli 2010 Geplaatst: 25 juli 2010 ik denk dat dit nog een spliter is uit het tijdperk toen we nog antennes op dak hadden ik zou is bij de buren kijken hoe het daar zit met deze spliter word het beeld er niet beter op Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gerard 76 Geplaatst: 25 juli 2010 Geplaatst: 25 juli 2010 volgens mij kun je het beste een koppelstuk zetten tussen de coax uit de muur en de coax naar je tuner.
satencom Geplaatst: 25 juli 2010 Geplaatst: 25 juli 2010 ja dat ik ook gedacht het lijkt een door lus te zijn, wat wel weer vreemd is ,hij heeft twee uitgangen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
columbo Geplaatst: 26 juli 2010 Geplaatst: 26 juli 2010 Het lijkt een zeer oude splitter van een onbekend fabrikaat,deze is zo te zien niet geschikt voor sat signalen,het verwonderd mij dat je uberhaubt nog beeld hebt.Deze instalatie is hoognodig aan vervanging toe.Een doorlus systeem voor Sat signaal is de slechtste oplossing die er is.Tegenwoordig gebruikt men een ster verdeel systeem,zie bijlage voobeeld.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen