Ga naar inhoud


[Digitenne] module in Samsung tv


Binnetie

Aanbevolen berichten

Ik ben op mijn werk bezig met het opnieuw inrichten van de vergaderzaal. Nu hebben we een tv aan aan de muur hangen en willen zo weinig mogelijk kabels zien. Sinds het WK hebben we digitenne via een los aangesloten ontvanger, via scart aangesloten op de tv. Helaas werkt dit niet handig. De scartkabel staat onder behoorlijke spanning tussen de muur en de tv.

 

Nu wil ik een Conax module aanschaffen voor in de TV. We hebben een Samsung LE55B650. Volgens KPN is deze TV geschikt voor ontvangst van Digitenne. Toch zoek ik ervaringen van mensen met een Conax module.

Lees dat er diverse mensen zijn met een Samsung tv waar de module regeltmatig bevriest. Dit schijnt door de TV te komen.

 

Waar moet ik op letten bij de aanschaf van een conax module en de installatie ervan?

-=Met Een Hamer Past Alles=-

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb onlangs nog een startpakket(kaart, module, antenne + powerinserter) van KPN geïnstalleerd op een Samsung UE40C6000. Dit werkt uitstekend en geen last van bevriezend beeld of iets dergelijks.

Denk er wel aan om de powerinserter tussen de TV en de antenne aan te sluiten, en natuurlijk de antenne op een plaats te zetten met het beste ontvangst.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Power-insertor zit bij het Insteekkaart-pakket van KPN.

Ik zie wel nu dat ze die even weer wat duurder hebben gemaakt!

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Binnetie
Is dit dan ongeveer hetzelfde pakket als die van KPN? Is iets goedkoper, de smartcard ben ik niet nodig die heb ik al.
Ja, da's hetzelfde pakket en de (extra) smartcard zit daar ook bij. Heb je al drie smartcards, dan kan je de kaart volgens mij weer slijten aan een andere Digitenne-abonnee.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...