Ga naar inhoud


Hebben uitzendingen van RNW, BVN, RV nog zin in deze tijd?


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Citaat:
Dat is misbruik van gemeenschaps geld ja. Kun jij met je linkse vriendjes niet leuk vinden maar dat is jou probleem.

Ik heb niks tegen persvrijheid, grote voorstander van. Maar wij zijn niet verantwoordelijk voor persvrijheid van derde wereld landen, knoop dat in je oren!

Dit soort taal en reakties is hier niet gewenst. We gaan hier normaal en respektvol met elkaar om! mad

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
EERST het algemene DAN de individu


dat wat ik gedurende al mijn jaren als werknomaden bestaan heb ervaren is, dat je jezelf inspant om over het land en of de maatschappij waar je bent of heen wilt, een open en eerlijk beeld probeert te vormen of kunt vormen middels informatie vergaren
(verdrag van Rome: je mag jezelf informeren naar ... en dus een schotel aan de muur hangen)

dat is een tweerichtingsverkeer
voor degene die ergens heen wil vanuit een situatie
en
voor degene die ergens is en vanuit zijn situatie iets te weten wil komen over anderen.

Methusalem sprak.
ciao



Comme au Cinema

Alain Delon

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze "meneer" allang verwijderd uit mijn berichtenweergave, omdat ik zijn antwoorden ver beneden de maat

vind.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: gigantaandemuur
Je vergeet gemakshalve maar even dat t grootste deel [ook]nog nederlands staatsburger is en dus hier [ook nog ]aangifte doet met zijn belastingen.


Mijn laatste aangifte in Nederland ligt toch echt al jaren achter mij.
En ik heb toch echt nog steeds een nederlands paspoort.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Codx
Dat is misbruik van gemeenschaps geld ja.


Grote woorden. Het is alleen niet waar. Jij doet alsof de Wereldomroep stiekem van het geld uit de naar de belasting vertaalde omroepbijdrage buitenlanders opleidt. Niets is echter minder waar. Die opleidingen en brengen van onafhankelijk nieuws staat simpelweg in de taakomschrijving van RNW.

Daar zijn dus kabinetten en parlementen altijd mee akkoord gegaan. Hiervoor komt het geld ook uit de kas van ontwikkelingssamenwerking en dat is dus heel wat anders. Dat heeft niets met misbruik te maken, ik snap zelfs niet hoe je er bij komt. Kortzichtigheid vrees ik dan toch.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Origineel bericht van: gigantaandemuur
Je vergeet gemakshalve maar even dat t grootste deel [ook]nog nederlands staatsburger is en dus hier [ook nog ]aangifte doet met zijn belastingen.


Mijn laatste aangifte in Nederland ligt toch echt al jaren achter mij.
En ik heb toch echt nog steeds een nederlands paspoort.

Is mogelijk sommigen worden door de belastingdienst zelfs opgegeven :D

Maar serieus meeste mensen houden toch een bankrekening hier of erven geld hier,onderhouden kinderen hier ,hebben nog een adres hier of hebben nog andere financiele belangen hier.
Met toestemming van de dienst word je ontheven van je aangifteplicht dus t kan inderdaad.
Of je bent al heel lang weg en vroeger ging t er makkelijker aan toe.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Hebben uitzendingen van RNW, BVN, RV nog zin in deze tijd?

 

Ja, dat hebben ze.

Als regelmatige reiziger buiten de gebaande paden (zonder moderne ongemakken als internet of telefoon) is het gewoon heel erg lekker in het NL naar het nieuws te kunnen luisteren via SW. Mijn Sangean ATS-909 zit dan ook altijd standaard in mijn rugzak broederlijk naast mijn lappie.

 

In de meer geciviliseerde gebieden is het ook erg lekker om 's avonds naar BVN te kunnen kijken. Toen de BVN transponder op Hotbird werd gestoord door waarschijnlijk Iran heb ik behoorlijk sjacharijnig op het dak aan de schotel staan rukken en plukken. Zonder resultaat natuurlijk.........

 

Het lekkerste is natuurlijk als er een collegae langskomt vers uit NL. Het enige wat hij voor mij mee hoeft te nemen is een krantje. Dat is dan echt genieten. Biertje, sigaretje, krantje.

 

Nee, laat de wereldomroep en BVN maar lekker in de lucht. Er luisteren en kijken meer mensen naar dan dat iedereen denkt.

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Hebben uitzendingen van RNW, BVN, RV nog zin in deze tijd?

JA

1) vakantie gangers
2) werkende in buitenland
3) gemigreerden ivm buitenlandse partner.
4) promotie lage landen (redelijk goedkope reclame)

Citaat:
Interesseerde me geen ene lor

Ieder zijn meug,
Anderen interesseert hun roots (met veranderingen) wel.

nobody is perfect, I ain't nobody

 

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...