bccrew Geplaatst: 22 juli 2010 Geplaatst: 22 juli 2010 Ik heb wat liggen prutsen met de settings van VTM HD in Dvbviewer maar krijg het nu niet meer in orde.. Het beeld heeft last van ghosting en soms krijg ik rare strepen op het beeld (wel audio, maar geen beeld) Als ik dan eens zap en terug naar VTM HD ga is het terug in orde, maar het beeld blijft wazig en ghosted.. Is er nog iets verkeerd aan mijn settings?
wapper Geplaatst: 22 juli 2010 Geplaatst: 22 juli 2010 Heeft niets met die settings temaken maar eerder met de codec die dvbviewer gebruikt, het is digitaal of je hebt beeld of niet. ff onder settings van dvbviewer andere video codec kiezen.
bccrew Geplaatst: 22 juli 2010 Auteur Geplaatst: 22 juli 2010 Ik gebruik de coreavc codec ook voor andere HD posten en daarbij geen problemen..
wapper Geplaatst: 22 juli 2010 Geplaatst: 22 juli 2010 Ik gebruik coreavc ook, alleen niet voor dvbviewer, ik zelf gebruik powerdvd 10 codec wat ik persoonlijk scherper en helderder beeld vind geven, meschien kan die beter om met interlaced video. powerdvd 10 kan je via hd codec pack installen, als je hem zou willen gebruiken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen