Gast eric@earth Geplaatst: 22 juli 2010 Geplaatst: 22 juli 2010 L.S, Heb nog een Matrix Reloaded in de la liggen die ik weer wil gebruiken met een extra oranje smartcard voor tweede ontvanger. Staat nu MR soft op. Is er iemand in de buurt van Heerhugowaard die dit wellichtvoor mij kan regelen. Heb zelf namelijk niet de beschikking over een CAS programmer. Alvast bedankt en met vr. gr.
Gerard 76 Geplaatst: 25 juli 2010 Geplaatst: 25 juli 2010 wil het graag voor je doen maar ik woon te ver weg.
jer49 Geplaatst: 27 juli 2010 Geplaatst: 27 juli 2010 Woon In Heerhugowaard. Stuur maar een PM met tel.nr, dan maken we een afspraak "het daghet in het Oosten, het lightet overal; hoe luttel weet C-plusje waarheen ik kijken zal"
djpetit Geplaatst: 2 augustus 2010 Geplaatst: 2 augustus 2010 Origineel bericht van: eric@earth L.S, Heb nog een Matrix Reloaded in de la liggen die ik weer wil gebruiken met een extra oranje smartcard voor tweede ontvanger. Staat nu MR soft op. Is er iemand in de buurt van Heerhugowaard die dit wellichtvoor mij kan regelen. Heb zelf namelijk niet de beschikking over een CAS programmer. Alvast bedankt en met vr. gr. En anders stuur je hem maar op naar me.....ik heb al een aantal leden weer op weg geholpen !! mvgr, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
endurance Geplaatst: 23 september 2010 Geplaatst: 23 september 2010 Ik ben een zeer tevreden mens. DjPetit heeft onlangs mijn oude Matrix Reloaded weer op Ucas 3.0 geplaatst. Hierdoor kan ik nu weer de Cam gebruiken. HD kanalen zul je er niet mee ontvangen - althans bij mij niet- maar alle SD kanalen werken weer prima. Met vriendelijke groeten: Jan Al sille de bern strie frette, de lytse man sil wille ha
Kuma Geplaatst: 24 september 2010 Geplaatst: 24 september 2010 Hallo Jan, Kun je als tevreden mens ook Motors TV zien met UCAS 3.0? Heb zelf een Matrix Revolutions met UCAS 3.1 en ik heb geen beeld op genoemde zender. Volgens mij zit er niet zoveel verschil in de versies van de Matrixen. Zie ook mijn vraag bij http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...t_M#Post1898580 Misschien kan djpetit mij daar wel antwoord op geven? Heb het zelf nog nergens kunnen vinden, helaas. Alvast bedankt, Kuma
endurance Geplaatst: 24 september 2010 Geplaatst: 24 september 2010 Kuma, Ik heb geen motors tv in m'n mandje.(geen abbo hierop) Maar, het lijk me dat dit zeker zal werken aangezien bij mij alles werkt, waarop ik een abbo heb... Met vriendelijke groeten: Jan Al sille de bern strie frette, de lytse man sil wille ha
Kuma Geplaatst: 24 september 2010 Geplaatst: 24 september 2010 Bij mij werkt ook alles, behalve die 2 zenders. Maar als die niet in je voorkomen, ben ik bang dat we ook niet met zekerheid kunnen zeggen of ze het wel zouden doen. Toch bedankt voor je reactie, gr, Kuma
djpetit Geplaatst: 24 september 2010 Geplaatst: 24 september 2010 Origineel bericht van: Kuma Hallo Jan, Kun je als tevreden mens ook Motors TV zien met UCAS 3.0? Heb zelf een Matrix Revolutions met UCAS 3.1 en ik heb geen beeld op genoemde zender. Volgens mij zit er niet zoveel verschil in de versies van de Matrixen. Zie ook mijn vraag bij http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...t_M#Post1898580 Misschien kan djpetit mij daar wel antwoord op geven? Heb het zelf nog nergens kunnen vinden, helaas. Alvast bedankt, Kuma En ik durf het je ook niet te zeggen aangezien ik ook geen motors tv abbo .. mvgr, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
Kuma Geplaatst: 24 september 2010 Geplaatst: 24 september 2010 Toch bedankt voor je reactie, djpetit. Enig idee waar ik nog een event. update van de MR cam kan krijgen die wel zou kunnen werken? of is de ucas 3.1 hetzelfde als de ucas 3.0 op de M reloaded?
djpetit Geplaatst: 25 september 2010 Geplaatst: 25 september 2010 Origineel bericht van: Kuma Toch bedankt voor je reactie, djpetit. Enig idee waar ik nog een event. update van de MR cam kan krijgen die wel zou kunnen werken? of is de ucas 3.1 hetzelfde als de ucas 3.0 op de M reloaded? Zover ik weet wel...... maar misschien dat er hier geleerden aanwezig zijn die je daar het exacte antwoord op kunnen geven ! mvgr, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen