eagle29 Geplaatst: 22 juli 2010 Geplaatst: 22 juli 2010 Hallo iedereen, Zijn er meer mensen met een dm800 die een dvd willen afspelen op de dm800 maar geen geluid hebben? Hij geeft aan dat het spoor lpcm is maar er komt geen geluid. AC3 geluid gaat echter wel goed. Ik gebruik de openpli image. Weet iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt. Gr. Stan
Gast OscarB Geplaatst: 4 augustus 2010 Geplaatst: 4 augustus 2010 Ik heb hetzelfde probleem, beetje gegoogled en dan blijkt dat LPCM (nog) niet wordt ondersteund. Weet iemand of er nog ontwikkelingen zijn op dit gebied? Of een workaround?
Gast OscarB Geplaatst: 20 september 2010 Geplaatst: 20 september 2010 Origineel bericht van: OscarB Ik heb hetzelfde probleem, beetje gegoogled en dan blijkt dat LPCM (nog) niet wordt ondersteund. Weet iemand of er nog ontwikkelingen zijn op dit gebied? Of een workaround? Iemand?
B17 Geplaatst: 16 januari 2011 Geplaatst: 16 januari 2011 Nog steeds niemand...? B17 Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.
MessiahOfHate Geplaatst: 20 januari 2011 Geplaatst: 20 januari 2011 LPCM werkt niet op de dm800. Hopelijk dat DMM dat een keer oppakt en oplost.
Gast Duolist Geplaatst: 6 april 2011 Geplaatst: 6 april 2011 Origineel bericht van: dst Door met vlc af te spelen werkt het wel. Hoe speel je met VLC af? Die is toch bedoeld om vanaf de PC gestreamde video op de box te kunnen bekijken?
dst Geplaatst: 6 april 2011 Geplaatst: 6 april 2011 Origineel bericht van: Duolist Origineel bericht van: dst Door met vlc af te spelen werkt het wel. Hoe speel je met VLC af? Die is toch bedoeld om vanaf de PC gestreamde video op de box te kunnen bekijken? Denk dat je in de war bent met een ander draadje...
Gast Duolist Geplaatst: 6 april 2011 Geplaatst: 6 april 2011 Origineel bericht van: dst Origineel bericht van: Duolist Origineel bericht van: dst Door met vlc af te spelen werkt het wel. Hoe speel je met VLC af? Die is toch bedoeld om vanaf de PC gestreamde video op de box te kunnen bekijken? Denk dat je in de war bent met een ander draadje... Kan zijn, maar dan weer de vraag: hoe speel je af met VLC?
dst Geplaatst: 6 april 2011 Geplaatst: 6 april 2011 Ik bedoel dat de dvd met lpcm geluid op je computer moet staan en deze met vlc is af te spelen. Volgens mij de enige manier om er geluid bij te krijgen tot nu toe...
whatyouneed Geplaatst: 6 april 2011 Geplaatst: 6 april 2011 het bestand omzetten met handbrake naar mkv en je hebt dan ook weer geluid is er voor windows,linux en de mac http://handbrake.fr/ succes Waarom drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn? ik zie ik zie wat jij niet ziet !!!
dst Geplaatst: 6 april 2011 Geplaatst: 6 april 2011 Wat is hier het voordeel van t.o.v. afspelen met vlc? Of je moet meer dan 2 uur willen wachten op de conversie?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen