Con Geplaatst: 23 juli 2010 Geplaatst: 23 juli 2010 Probleem is het volgende. Mijn HP wireless printer zoek bij de opstart van XP verbinding, deze verbinding is afhankelijk van mijn verbinding met mijn router. Je begrijpt dat het opstarten hierdoor heel lang duurt. Na een foutmelding (3 minuten verder gaat vervolgens mijn PC op zoek naar mijn router. Als die verbinding er is vindt mijn HP wireles na 10 seconden mijn printer. Het lijkt mij daarom logisch om de opstart volgorde te kunnen wijzigen, eerst router, daarna wireless printer. Hoe doe ik dat? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
vGnp Geplaatst: 23 juli 2010 Geplaatst: 23 juli 2010 Welk type HP printer? Je hebt al die diagnostics en zo niet nodig, uninstall die eens en installeer alleen de driver van de HP website. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Con Geplaatst: 23 juli 2010 Auteur Geplaatst: 23 juli 2010 Het betreft de HP Colorjet 1600 in combinatie met de wireless kit zoals afgebeeld. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
vGnp Geplaatst: 23 juli 2010 Geplaatst: 23 juli 2010 Hmmm. Met die kit heb ik geen ervaring. Wat je eens zou kunnen proberen is om met Autoruns te kijken wat er allemaal aan HP dingetjes in de opstart zit, deze eens (tijdelijk) uit te schakelen, opnieuw opstarten en kijken of je zonder al die diagnostics handel nog wel gewoon kunt printen, en toch een fatsoenlijke opstarttijd hebt. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Satdorus Geplaatst: 23 juli 2010 Geplaatst: 23 juli 2010 Kijk eens onder de windows startknop / run / msconfig
Con Geplaatst: 23 juli 2010 Auteur Geplaatst: 23 juli 2010 Uitgeschakeld en wat ik verwachte een fatsoenlijke opstarttijd. Daarom wilde ik de volgorde omgooien, eerst mijn netwerk, daarna mijn wireless printer. Als ik nu print gebeurt er helemaal niets, logisch, wireless is niet opgestart en krijg uiteraard een printerfoutmelding. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Con Geplaatst: 24 juli 2010 Auteur Geplaatst: 24 juli 2010 Opgelost. Met StartUp-Delayer de HP componenten op een vertragingstijd van 15 seconden gezet, zodat eerst mijn netwerk netjes in de lucht kon komen. Kortom, gelukt. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen