NL1PDV Geplaatst: 25 juli 2002 Geplaatst: 25 juli 2002 Ik wou dit jullie even niet onthouden.. Ik weet het is de zoveelste maar plaats hem toch.. Aan de moderator of ie hem laat staan of niet. even vertellen jullie moeten even wat begrijpen seca 2 is nu al gekraakt al komt hij pas in Nederland als ook seca 2 nederland is overgegaan Kaarten zijniets anders maar iets zwaarder komt dat er een soort gordijn voor zit en je meer software op de kaart moet hebben Je kan hem gewoon progammeren met de Masterea alleen zal je de eerste tijd die moeten betalen en geen files kunnen vinden op het net Maar even wachten dan krijgen we seca 2 M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
Gast Geplaatst: 25 juli 2002 Geplaatst: 25 juli 2002 Enig "bewijs" daarvoor Anders gelooft nog nietmand het Gr,
Gast Geplaatst: 25 juli 2002 Geplaatst: 25 juli 2002 Je wou ons toch niet wijsmaken dat al het werk van Azazel voor niks is geweest. Azazel is zo'n beetje de HOT-TOP. Al begrijp ik niet alles maar logisch is het wel en dat spreek me aan. Dartie PS: Wat is je bron trouwens?
Aanbevolen berichten