Gast beddegoed Geplaatst: 23 juli 2010 Geplaatst: 23 juli 2010 mijn schotelantenne van het type camos 240 is ontregeld, bij het zoeken naar de sateliet rateld hij door als hij de verticale beweging moet maken ,,, het is een getand riempje ,,de motor draaid nog als de schotel omhoog kijkt ,, kan ik er zelf iets aan veranderd hebben ? UPDATE ?
Snuffer Geplaatst: 24 juli 2010 Geplaatst: 24 juli 2010 De spie uit het riemwiel em asje gelopen. TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
Gast beddegoed Geplaatst: 25 juli 2010 Geplaatst: 25 juli 2010 nee snuffer ,dat is het ook niet ,hij doet het alleen bij evelatie,hij wilt bijna recht naar de hemel richten ,,maar de motor blijft doordraaien ,hij stopt alleen nog als ik de spanning afzet ,bedankt voor de tip nog nino
Gast beddegoed Geplaatst: 27 juli 2010 Geplaatst: 27 juli 2010 de motor van de elevatie blijft draaien,, waarom stopt hij niet
Gast aart44 Geplaatst: 27 juli 2010 Geplaatst: 27 juli 2010 Origineel bericht van: beddegoed de motor van de elevatie blijft draaien,, waarom stopt hij niet Misschien zoekt hij iets wat er niet meer is. Als dat ding zich richt op een analoge transponder zou het wel eens hetzelfde probleem kunnen zijn als hier besproken wordt. Das Vierte is gestopt met zijn analoge transponder als je Camos ook die transponder zoekt kan hij lang zoeken die is weg dus een andere transponder er in programmeren is dan de oplossing.
Aanbevolen berichten