Ga naar inhoud

[RE-9000HD] Rebox 9000 herkent harde schijf niet.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

mijn Rebox 9000HD met versie 26 ziet de harde schijf niet.

De schijf is van Seagate, ik heb er 2 geprobeerd. Nadat ik de firmware er opnieuw in heb opgezet, kwam de vraag om de schijf te formateren. Na bevestiging hiervan loopt de box vast.

In het menu wordt de schijf dan ook niet herkend, terwijl deze schijf in een andere receiver wel werkt. Herkent iemand dit probleem?

Geplaatst:

In de Rebox word de WD GREEN schijf geadviseerd.

Overigens als de schijf formateerd doe dan de optie( journald)

Ik ben van mening dat een andere schijf het ook zou moeten doen,maar toch word die WD geadviseerd.

Rebox 4220
Triax 65/70? met monoblock 19,2 - 23,5

Geplaatst:
Origineel bericht van: alverna
mijn Rebox 9000HD met versie 26 ziet de harde schijf niet.
De schijf is van Seagate, ik heb er 2 geprobeerd. Nadat ik de firmware er opnieuw in heb opgezet, kwam de vraag om de schijf te formateren. Na bevestiging hiervan loopt de box vast.
In het menu wordt de schijf dan ook niet herkend, terwijl deze schijf in een andere receiver wel werkt. Herkent iemand dit probleem?

Ik heb éénmalig gehad dat mijn box vast begon te lopen met mijn schijf. Daarna de schijf niet meer herkende. Ik heb het kunnen oplossen door de schijf in een PC te zetten en alle partities te verwijderen en daarna NTFS te formatteren. De Box herkende de schijf daarna weer en na formateren werkte hij weer (en nog steeds) prima. smile
Gast vandoorn
Geplaatst:

En keer de box uitzetten (met schakelaar) en opnieuw opstarten. Ik heb dat ook met m'n box 4000 gehad. Een keer uit en aan en hij deed het weer.

gr. Geert

Geplaatst:
Origineel bericht van: alverna

Verwijst de re9000 in het menu wel naar de harddisk, en niet per ongeluk naar de usb aansluiting?

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen