Ga naar inhoud


Bugs melden


VluggeW

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

De importeur heeft heel goed contact met Opensat. Op de Azbox BBQ in juni was de directeur van Opensat. Geef je problemen door aan de importeur en er zal zeker actie ondernoemen worden. Smart Innovations en Opensat werken heel close samen. Melden mag eventueel ook via mij PM.

 

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:


Hallo,

De importeur heeft heel goed contact met Opensat. Op de Azbox BBQ in juni was de directeur van Opensat. Geef je problemen door aan de importeur en er zal zeker actie ondernoemen worden. Smart Innovations en Opensat werken heel close samen. Melden mag eventueel ook via mij PM.

Per mail:

info@smartinnovations.nl


DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik weet niet of het een bug is maar.

 

Als je tv kijkt krijg je balken of het beeld wordt te ver ingezoomd. Dan kan bij instellingen het wijzigen bijvoorbeeld, letterpox pan&scan. Maar waarom kan dit niet the fly zonder uit tv modus te gaan. Gewoon via de RC. Ik hoop dat dit zo snel mogelijk erin wordt gezet.

 

Groeten, Koole

C

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Veel mensen met een AZbox klagen over de EPG. Bij CD werkt het prima maar bij veel andere zenders werkt de epg alleen voor de komende twee programma's. Dit mijn grootste bug tot nu toe. En van vele hoor ik dat het al jaren zo is. Wordt hier nog aan gewerkt want het wordt wel een keer tijd dat de EPG gewoon werkt.

 

Groeten, NB

C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze informatie moet natuurlijk ook wel verzonden worden, om het zichtbaar te maken. De EPG van CD was eeuwen lang alleen NOW/NEXT behalve als je een goedgekeurde CD poepdoos met MediaHighway had.

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...