Ga naar inhoud


[Nokia] Nokia9800 met ee funcard


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen

is het mogelijk om met Nokia 9800 met een embeeded viaccess, een funcard(5in1) te kunnen gebruiken? zo ja ? kan iemand mischien uitleggen, hoe zou dat kunnen?

 

 

Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,

 

kan volgens mijn bevindingen niet, je kan alleen gebruik maken van een afzonderlijke cam, aston(seca) of beter een IrdetoFreecam of een Magic Modul.

 

Bij de twee laatste kan je dan wel gebruik maken van de 5in1.

 

bijoux

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echter de Viaccess kanalen zal hij dan toch van de embedded cam halen.

Ik heb gehoord dat er voor onze 9800 dit najaar een update komt, die het dan mogelijk maakt om ook Viaccess via de CI te laten draaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

 

Bedankt voor de reactie, ik heb het wel geprobeerd met een aston 1.05 en het is wel gelukt, maar ik weet niet waarom de canalen met een TPS crypt systeem kan ze niet openen en arabeque ook.

 

Bedankt nog een keer

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de Aston (seca) 1.05 kan je (nog niet ?)geen TPS-crypt decoderen. Raar is wel dat je met de MagicModule het wel kan voor de Franse Canal + ( die zijn volgens Lyngsat nu ook in TPS-crypt ) maar voor het TPS-pakket werkt het niet in de 9800S (met soft MA1.31). Natuurlijk weet ik dat hij kijkt naar de embeddedViaccess, maar waarom niet voor de Franse Canal + ? Dat betekent eigenlijk dat het cryptsysteem van TPS en Canal + (Fr) niet identisch zijn.

 

Misschien heb ik het wel mis hoor .

 

Bijoux

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...